One More Thing » Community » Forum » Mac Software » OS X » Prullenbak legen traag

Prullenbak legen traag

Ezra

Ezra op 04 oktober 2009 #

Hallo iedereen,

Ik heb opeens last van dat mijn prullenbak heel erg langzaam leegt. Normaal bleef zelf het laadscherm van het beeld af omdat hij zo snel was maar nu gaat hij echt een voor een terwijl ik niks draai.

Weet iemand hoe dit komt?

Groeten,

Ezra

Maikelw

Maikelw op 04 oktober 2009 #

Erg veel of erg grote bestanden aan het verwijderen?

MrHammond

MrHammond op 04 oktober 2009 #

Heb je per ongeluk “Leeg prullenmand veilig…” gekozen uit het Finder-menu of aangevinkt in de Finder-voorkeuren (onder Geavanceerd)?

Lauwrence

Lauwrence op 04 oktober 2009 #

Klinkt als “secure erase” aangevinkt onder de Finder prefs. Snow Leopard had het bij mij standaard aangezet.

Ezra

Ezra op 04 oktober 2009 #

Nee het waren nooit grote bestanden. Maar nu je het zegt, laatst toen ik alle instellingen door ging kijken zag ik die optie en had ik hem aangevinkt. Dat is het bedankt!

Afroman

Afroman op 04 oktober 2009 #

Ik gebruik af en toe die functie, maar wat doet het nu precies?

Vinhelper

Vinhelper op 04 oktober 2009 #

Alle data die is aangegeven die gewist moet worden, wordt overschreven door nullen. Zo is er helemaal niets meer van terug te halen.

ariepaul

ariepaul op 15 augustus 2010 #

Ha, bijna een jaar later. Zelfde probleem en inderdaad had ik “Leeg prullenmand veilig” aangezet in de finder voorkeuren. Na een uncheck ging het weer supersnel.

Thanks,

Arie:razz:

recoiller

recoiller op 14 oktober 2011 #

Weer een jaar later maar ik ben hier ook blij mee, bij mij hetzelfde.. Weet niet hoe hij in eens aan is komen te staan..

Over dit topic

Gestart op 04 oktober 2009 door Ezra

Laatste reactie door recoiller

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen