One More Thing » Community » Forum » Mac Software » MobileMe & iCloud » Problemen wachtwoord iCloud en Apple ID

Problemen wachtwoord iCloud en Apple ID

ReneSegers

ReneSegers op 27 maart 2012 #

Sinds vandaag ineens een foutmelding als ik Mail opstart. Hij geeft een foutmelding dat het wachtwoord niet klopt. Via Safari inloggen op iCloud lukt wel gewoon en via die weg kan ik dus ook gewoon in mijn mail.

Via de Apple website lukt het ook niet om in m’n Apple ID in te loggen.

Dat is toch moeilijk met elkaar te rijmen? iCloud werkt webbased, maar zelfde inlog en wachtwoord werkt ineens niet meer voor Mail.

Iemand enig idee?

AppleStef

AppleStef op 27 maart 2012 #

Dat vreemde probleem heb ik ook eens gehad. Ik heb dan 3x mijn wachtwoord moeten veranderen in een week (omdat het probleem steeds terugkwam) en daarna was het probleem gelukkig weg.

ReneSegers

Dat vreemde probleem heb ik ook eens gehad. Ik heb dan 3x mijn wachtwoord moeten veranderen in een week (omdat het probleem steeds terugkwam) en daarna was het probleem gelukkig weg.

Maar dat is nogal lastig als ik niet kan inloggen op mijn Apple ID…:-(

AppleStef

AppleStef op 27 maart 2012 #

Dat kon ik ook niet. Ik heb gewoon hier telkens mijn wachtwoord veranderd.

ReneSegers

Dat kon ik ook niet. Ik heb gewoon hier telkens mijn wachtwoord veranderd.

Dat lukt ook niet, want als ik kies om per mail mijn wachtwoord op te vragen komt die mail niet binnen en als ik kies voor de persoonlijke vragen dan geeft hij bij de geboortedatum al een foutmelding (en mijn geboortedatum weet ik toch wel echt heel zeker uit mijn hoofd…).

Cellie

Cellie 1 jaar geleden #

Hallo, kan je me misschien vertellen hoe je dit probleem hebt opgelost want ik heb precies hetzelfde probleem.

Over dit topic

Gestart op 27 maart 2012 door ReneSegers

Laatste reactie door Cellie

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen