Problemen met inloggen iTunes Store [Voorbij]
JDVM op 15 december 2007 #
Hebben er meer mensen last van problemen met inloggen op de iTunes Store?
Ik krijg elke keer als ik probeer in te loggen deze error:
Fieldname:null. Unknown Error.[/code:1:bdc8131000]
Het maakt niet uit op welke manier ik probeer in te loggen: ik krijg een foutmelding als ik een DRM-beveiligd nummer wil luisteren, als ik inlog op de iTunes Store, als ik in moet loggen om een nummer te kopen, enz..
Op een andere computer krijg ik exact dezelfde melding.
Edit: Hier hebben blijkbaar meer mensen last van...
Hoop dat ze het snel oplossen.
me.com op 15 december 2007 #
Volgens mij moet je Apple ID een emailadres zijn. Doet hij het dan wel?
Nee, dat hoeft niet. Dit is namelijk een Apple-ID aangemaakt via de online Apple Store. Normaal log ik in met exact dezelfde gegevens
.
me.com op 15 december 2007 #
Hmm dan is dat wel vreemd ja. Ik krijg de foutmelding niet. En als je het probeerd op een andere computer?
ecnerual op 15 december 2007 #
Volgens mij moeten je creditcardgegevens dan wel opgeslagen zijn. Bij de online Apple Store hoeft dit namelijk niet, maar bij de iTunes Music Store volgens mij wel…
Ik heb ook wel eens geprobeerd om in te loggen met mijn Apple Store ID, maar dat lukte idd niet.
Daar ligt het denk ik niet aan. Ik heb namelijk de afgelopen jaren een aantal keer tracks gekocht op de iTunes store.
Edit: het is nu weer voorbij. Toch vind ik het raar, blijkbaar hadden er meer mensen last van.
microtje op 16 december 2007 #
had soms ook een probleem met onthouden paswoord en login….meestal na een update.
Moet dan gewoon iTunes eventjes herstarten en opnieuw login en paswoord intikkenen dan onthoud hij deze voor de volgende keren…..bij mij hielp dat toch
JDVM op 16 december 2007 #
Het lag niet aan mijn inlognaam of wachtwoord. Ik denk dat een van de servers bij Apple problemen had ofzo.
Aeno op 16 december 2007 #
Ik had dit probleem ook, toen heb ik het programma gestopt, even gewacht en toen weer gestart. Daarna meteen inloggen en toen kon het wel. Maar dat kan er aan liggen dat ik een Music Card heb gebruikt (ookal vroeg hij wel naar mijn inloggegevens)
JDVM op 16 december 2007 #
Bij mij duurde het ongeveer een halve dag ![]()
Andere mensen hadden er ook lang last van..