One More Thing » Community » Forum » Pro » Audio & Video » Problemen met Audio interface

Problemen met Audio interface

Profielfoto van zalma

zalma op 17 maart 2017 #

Mijn audio interface doet het niet meer zo goed! veel tics!
alle buffers size geprobeerd.
verschillende usb ingangen geprobeerd.
drivers deinstalleert en geinstalleert

sinds El Capitan veel audio problemen.
Heeft iemand dezelfde ervaringen?
iemand goede ervaringen met een andere interface?
interface:TascamUS 122 L

Profielfoto van Toine van rijthoven

Toine van rijthoven 8 maanden geleden #

Ik heb geen ervaringen met Tascam maar had met mijn oude audio interface dezelfde problemen die jij beschrijft.
Ik heb ter vervanging een Focusrite Scarlett 2i2 gekocht en ben er enorm tevreden mee!

Profielfoto van zalma

zalma 8 maanden geleden #

ik heb de Scarlett gezien! ik heb een Behrinfer besteld die was goedkoper ! ik ben benieuwd!

Profielfoto van zalma

zalma op 21 maart 2017 #

Oeps! Behringer Xenyx Q502USB was niet geschikt voor gitaar! Terug naar Bax!

Profielfoto van Facundo

Facundo op 22 maart 2017 #

Het hangt er natuurlijk heel erg vanaf wat je er allemaal op wil kunnen aansluiten en of daar ook MIDI bij hoort. Ga in ieder geval nooit zomaar op goedkoopjes af zonder te checken hoelang deze interface al op de markt is en of je nog updates voor drivers etc. mag verwachten. Hou ouder de interface, hoe groter het risico dat de ondersteuning vervalt. Goede interfaces zijn vaak ook prijzig (bijv. Motu, Edirol, Native Instruments). Maar ook daar houdt de ondersteuning op een gegeven moment op.

Profielfoto van zalma

zalma op 23 maart 2017 #

Ik heb alleen input voor gitaar nodig en klein mengpaneel. Mijn Tascam werkt perfect tot el capitan.
Apple begin irritant te worden! Mijn PC vrienden hebben dit soort (kostbaren) problemen niet:-(

Profielfoto van Facundo

Facundo op 24 maart 2017 #