One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Apple) » Verstuurde mail blijft in map Concepten staan

Verstuurde mail blijft in map Concepten staan

webracer

webracer op 19 januari 2011 #

Sinds gisteren ervaar ik een vreemd fenomeen met mail. Als ik een bericht verstuur, wordt dit wel degelijk verzonden maar blijft het toch staan in de map concepten. Als ik deze mail wis, dan komt die mail steeds terug. Heb al eens mail afgesloten, volledig afgelogd maar zonder resultaat.

NB. Ik verstuur met smtp GMAIL.

webracer

webracer op 19 januari 2011 #

NB. Ik verstuur met smtp GMAIL.

Davy Herremans

Davy Herremans op 19 januari 2011 #

Ik heb net hetzelfde. Tot nu toe verwijder ik steeds die concepten. Wat volgens mij niet echt de goede manier is.

michelvdb

michelvdb op 19 januari 2011 #

http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=nl&answer=6587

Hansi2124

Hansi2124 op 20 januari 2011 #

Die beschrijving heeft niets te maken met Mail, waar het probleem zich blijkbaar voordoet (forum iApps).

Hans Flick

Hans Flick op 20 januari 2011 #

Ik heb dat probleem ook. Ik gebruik gewoon Mail.

2010pulver

2010pulver op 14 februari 2011 #

Ook ik ondervind dit probleem.
Ik heb het idee dat het gebeurd is na een update van mijn calender in MobilMe.

Als het probleem zich voordoet (niet altijd) zie ik in het Activiteitenscherm dat het programma Mail er lang over doet om de gegevens van mijn Mobileme-account te verwerken.

En inderdaad nadat ik eerst de emailbericht uit de map Concepten zelf had verwijderd en mail opnieuw opstartte, zag ik dat Mail deze opnieuw bij Mobilme ging ophalen. En vervolgens als Concept weer terug zette in Concepten.

Waarschijnlijk blijft het bericht dus hangen op de server van MobileMe.
Want ook bij mij wordt het bericht gewoon verstuurd vanuit Mail.

Misschien een item voor de redactie van OneMoreThing dit eens uit te zoeken bij Apple.

wahineanouk

wahineanouk op 13 april 2011 #

Ik heb precies hetzelfde, na de update met MobileMe en een upgrade naar SnowLeopard. Heb alle mails opnieuw geinstalleerd, en het ging even goed, maar erna niet meer. dus denk dat het idd met de sync met MobileMe te maken heeft. Ook geeft het nl problemen met de iCal sync (ineens alles dubbel op mijn iphone, was voorheen geen issue) en ook geen sync meer met iPad. MobileMe moet snel met een update komen, dit is niet handig….

Over dit topic

Gestart op 19 januari 2011 door webracer

Laatste reactie door wahineanouk

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen