One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPod » Playcount = -10000252693?!

Playcount = -10000252693?!

maartenislang

maartenislang op 15 oktober 2005 #

Een vriendin van mij had echt iets super raars in haar libary. Meer dan 300 nummers hadden een playcount van meer dan min een miljard. telkens als een nummers klaar was met afspelen dan werd de playcount  1tje minder negatief. verder in slimme afspeellijsten werden de playcounts als positief behandeld (dus playcount is groter dan 100 pakte die nummers eruit) ze zij dat het misschien kon komen doordat ze haar ipod verkeerd had losgekoppeld. Verder vindt ze het heel vervelend omdat die nummers echt willekeurig waren gekozen (0,1 of 2 per album ongeveer)  en ze daardoor het moeilijk was om de oude playcount terug te krijgen.  de playcount was wel gewoon te resetten en dat heb ik ook gedaan nadat ik alle nummers eerst met 1 ster heb beoordeeld (ze beoordeeld haar muziek niet, dus het maakde niets uit). verder speelt ze haar muziek af per album. dus elk alle nummers in een album hebben (ongeveer) dezelfde playcount. heeft misschien een idee hoe je die playcount kan herstellen doormiddel van eventueel slimme afspeellijsten? en heeft iemand dit probleem ook wellis gehad/van gehoord?
ohja, de playcount die ze kregen stond niet verband met  de oude playcount, het was een getal van 10 getallen (een miljard met nog wat) waarvan de eerste paar cijfers 10000 waren en dan wat willekeurige cijfers die nergens op sloegen.
bedankt
Maarten

PS. ik heb geloof ik nog wel ergens een screencapture ervan voor de liefhebber, zegmaar als je m wil zien.

vikking

vikking op 15 oktober 2005 #

"maartenislang"

PS. ik heb geloof ik nog wel ergens een screencapture ervan voor de liefhebber, zegmaar als je m wil zien.

wil ik wel zien :D

Oupro

Oupro op 15 oktober 2005 #

Heb ook wel eens te maken gehad met tellers die op hol sloegen in OSX. Was bij de installatie van een programma, en ondertussen was ik de klok aan het aanpassen. Toen had de teller voor de resterende installatietijd het ook niet meer.

Rail

Rail op 15 oktober 2005 #

"Oupro"

Heb ook wel eens te maken gehad met tellers die op hol sloegen in OSX.

Ja zo duurde het stuffen van een bestand bij mij gister nog ruim twee miljard uur.

Ruben

Ruben op 15 oktober 2005 #

"Rail"

Ja zo duurde het stuffen van een bestand bij mij gister nog ruim twee miljard uur.

Ay ay, dat begint een beetje te lijken op kopieer-akties op een Windows computer. Het zal toch niet? :x

vikking

vikking op 15 oktober 2005 #

"iRuben"
"Rail"

Ay ay, dat begint een beetje te lijken op kopieer-akties op een Windows computer. Het zal toch niet? :x

Ik heb het met winddoos ook ooit een gehad:

magic-with-mac

magic-with-mac op 15 oktober 2005 #

er was een widget, iRate o.i.d. die de playcounts en ratings in iTunes totaal door de wat schopte, heb je die soms gebruikt?

Rail

Rail op 25 oktober 2005 #

"iRuben"
"Rail"

Hij doet het weer…

Moode

Moode op 02 november 2005 #

Kun je niet gewoon in de bibliotheek de totale lijst sorteren op play-count, zodat die mislukte nummers allemaal boven/onder komen. Dan vervolgens die hele groep selecteren en play count resetten?

Via een slimme afspeellijst lijkt het me lastig, aangezien ze daar als normale telling worden gerekend en ik mij niets kan bedenken dat ze verder nog gemeen moeten hebben.

Over dit topic

Gestart op 15 oktober 2005 door maartenislang

Laatste reactie door Moode

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen