Pages: Pagina invoegen
Tjeerd op 06 januari 2010 #
Help!
Ben helemaal vergeten hoe je een lege pagina tussen twee pagina’s invoegt. Ik probeerde het in pagina miniaturen maar de pagina’s waartussen ik de lege pagina wil invullen zitten ‘aan elkaar vast’ op de een of andere manier. Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt!
Melgior op 06 januari 2010 #
Heb je het al geprobeerd een pagina einde in te voegen onderaan de eerste pagina? (menu invoegen-> pagina einde). Voor een hele lege pagina moet je dit misschien twee keer doen.
Kevin. op 06 januari 2010 #
Ik zat hier gister ook mee te stoeien en toen heeft iemand mij ook verteld om Invoegen > Pagina te doen. Ik vind het wel een beetje jammer dat er geen toetscombinatie voor is. :
Dat lukt niet, want die twee pagina’s zitten zeg maar al bij elkaar. Het lukt niet om tussen pagina 1 en 2 een derde pagina in te voegen. Zeer vervelend want ik moet ‘m niet uitprinten maar verspreiden per e-mail, dus je kunt niet even die pagina er handmatig tussen voegen!
Hostyle op 06 januari 2010 #
Aan elkaar vast?
Knal een pagina einde na de tekst op de eerste pagina en kies vervolgens voor pagina invoegen.
Hierbij twee plaatjes. Dit is de situatie:
http://i15.photobucket.com/albums/a362/tjeerd92/Afbeelding4-7.png[/img:610a7098b5]
En als ik m’n cursor aan het einde van de eerste pagina zet en dat selecteer, kan ik geen pagina-einde invoegen.
http://i15.photobucket.com/albums/a362/tjeerd92/Afbeelding5-6.png[/img:610a7098b5]
Die witte pagina moet daar dus tussen.
BartjeGossen op 06 januari 2010 #
Ha partijgenoot
,
Met de rechtermuisknop aan de linkerzijde waar de miniaturen staan, kun je daar niets regelen?
tjetta op 06 januari 2010 #
Mocht nou niets werken, doe dan het volgende:
– Exporteer als PDF
– Exporteer een lege pagina als PDF
Open Voorvertoning en sleep daar de lege pagina in de sidebar van het document op de plek waar je de lege pagina wilt hebben.
Daarnaast zou het invoegen van een pagina-einde op de juiste plek gewoon de truuk moeten doen
@Kevin.: Je kunt altijd zelf toetsencombinaties toevoegen bij System Preferences > Keyboard > Keyboard Shortcuts
casperrrrrrr op 06 januari 2010 #
Heb al meer dan een jaar geleden hier ook een topic over geopend, oplossing: geen.
Edit: Even niet goed gelezen
, wat hieronder gezegd wordt klopt.
Beaglelover op 06 januari 2010 #
De oplossing van Melgior werkt gewoon, ik doe dit vaak genoeg. Je gaat achter het laatste karakter op de pag 1 staan en daarna ‘Voeg in’ kies ‘Pagina-Einde’
leon_r op 06 januari 2010 #
Je moet niet “pagina-einde” gebruiken maar “sectie-einde”
Dus na het laatste karakter van het pagina gaan en dan “voeg in” “sectie-einde”
Dat zou moeten werken…
Dick de Roos op 06 januari 2010 #
Ook sectie-einde is grijs, dus dat lukt ook niet.
Wat wel moet lukken:
Ga onderaan de pagina staan (na het laatste teken of in dit geval de afbeelding)
Klik op kolomeinde.
Vervolgens kan je op paginaeinde klikken.
En krijg je een andere pagina.