One More Thing » Community » Forum » Mac Hardware » Desktop » Oude Cinema display aansluiten op nieuwe Imac.

Oude Cinema display aansluiten op nieuwe Imac.

beach

beach op 16 mei 2012 #

Ik heb nog een oude cinema display en wil deze aansluiten op een nieuwe imac.
Doordat ik de namen van alle poorten niet zo weet keek ik even op de website van apple.

Daar zie ik dat de i-mac als poorten heeft:

Mini DisplayPort output with support for DVI, VGA, and dual-link DVI (adapters sold separately)

Maar waar zit deze ? Het staat niet op het plaatje dat erboven staat.

TheBigZ

TheBigZ op 16 mei 2012 #

Welke iMac heb je precies? De nieuwe heeft Thunderbolt. Oudere iMacs hebben Mini DisplayPort.

http://www.pcadvisor.co.uk/how-to/apple/3306615/how-to-connect-a-second-display-to-a-thunderbolt-imac/

Dr. User

Dr. User op 16 mei 2012 #

De thunderbolt poort is bij mij

Dat is op een MBP, maar op een iMac zou die poort er hetzelfde uit moeten zien.

jesper211232

jesper211232 op 16 mei 2012 #

?

op de eerste imac staat ook dat bliksem logo, maar op de 2de niet omdat dat een oudere versie is.:confused:

beach

beach op 16 mei 2012 #

Dank voor jullie hulp !

1984

1984 op 16 mei 2012 #

“Thunderbolt” ports that are backwards compatible with Mini DisplayPort and, likewise, each support an external display up to 30″ (2560×1600).

Maverick9898

Maverick9898 op 17 mei 2012 #

op de eerste imac staat ook dat bliksem logo, maar op de 2de niet omdat dat een oudere versie is.

Ja. Wat begrijp je daar niet aan? De oudere iMacs hebben een Mini DisplayPort en de nieuwere hebben een Thunderbolt aansluiting. Die aansluiting kan je ook gebruiken als Mini DisplayPort.

Over dit topic

Gestart op 16 mei 2012 door beach

Laatste reactie door Maverick9898

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen