Opladen uit

Sillycious

Sillycious op 13 mei 2010 #

Als ik mijn iPad oplaad, dan krijg ik “Opladen Uit” te zien, iets wat me de eerste keer nogal in verwarring bracht omdat ik dacht dat dat ‘ie dus niet oplaadde. Nu weet ik wel beter, maar wel een beetje verwarrende melding, niet? Zien jullie dat ook?

Maikelw

Maikelw op 13 mei 2010 #

Hij laadt niet op via USB als ik mij niet vergis.

Hij heeft 10 watt nodig en dat krijg je niet via USB.

(Of het zou heel langzaam moeten gaan)

diotav

diotav op 13 mei 2010 #

Wanneer de iPad in sluimer aan de USB hangt laadt hij wel op.

Sillycious

Ik bedoel dus in het stopcontact. Trouwens, dat meldt ie ook als ‘ie in de PC hangt. Hij laadt wel op via USB via PC. :smile:

Sillycious

@ diotav: Ja dus… :wink:

Nielso

Nielso op 18 augustus 2010 #

Ik krijg deze melding ook als ik mijn iPad rechtstreeks aan mijn iMac (witte intel versie), maar de ipad laadt wel op via mijn MacMini (Late 2009). Iemand een reden waarom ik mijn iPad niet via mijn iMac kan opladen?

Sillycious

Sillycious op 18 augustus 2010 #

Volgens mij laad ie wel gewoon op hoor, hou het batterijpercentage maar eens in de gaten.

Nielso

Het punt is echter, ik zie mijn iPad niet in iTunes (wel in iPhoto en bij systeemprofiel (usb)). Ik heb itunes op mijn macmini staan gedeeld naar mijn iMac. (mijn ipod video wordt ook niet herkent met zijn originele kabel en dockingstation, wel met een nieuwere kabel van iphones.)

Nielso

uiteindelijk bleek dit de oplossing te zijn: http://support.apple.com/kb/ht1224
Echter op de ipad staat nog steeds Opladen uit, maar is wel zichtbaar in iTunes.

Meindert

Meindert op 29 juni 2014 #

Het is gewoon door je velle licht demp je licht even naar donker en hy laad op ;)

Over dit topic

Gestart op 13 mei 2010 door Sillycious

Laatste reactie door Meindert

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen