Op zoek naar een goeie Agenda
Betinker op 16 juli 2011 #
Hallo
Ik ben op zoek naar een Agenda voor de Mac, iPhone en iPad die ik met iemand anders kan delen.
MobileMe heb ik al geprobeerd maar dat werkt voor geen beter.
Betinker op 16 juli 2011 #
Naar Google calender had ik al gekeken maar die interface voor iPad en iPhone vind ik maar niks.
Ik zoek meer iets in de richting van Week Calender App
THX-1138 op 16 juli 2011 #
Wacht nog hooguit twee weken en OSX Lion wordt gelanceerd. Dan kan je ook gebruik maken van de nieuwe iCloud-dienst, waaronder een agenda. Blijft natuurlijk wel even afwachten wat dat is..
Superfly op 16 juli 2011 #
Je kan toch je Google Agenda syncen met de iCal op je Mac, iPhone & iPad? Google Agenda met de interface van je iCal? Google Agenda kan je ideaal delen met andere Google Agenda-gebruikers.
tarun op 16 juli 2011 #
Google Calender, met op je Mac een synchronisatie met iCal en op je iPhone met Pocket Informant. (Ja, kost geld. Maar mij bevalt deze app erg goed.)
gtabak op 17 juli 2011 #
Heb alle alternatieven (incl. Outlook met Exchange) geprobeerd, maar ben toch weer teruggekomen bij iCal en MobileMe. Mits goed ingesteld werkt dit feilloos, zowel op de Mac als op de iPhone en iPad. Inderdaad zal straks met name de interface opfrissen in Lion (functioneel heb ik nog niet zoveel veranderingen gezien), maar sync-en zal toch via MobileMe (en straks iCloud) moeten plaatsvinden. Nogmaals, je moet even zorgvuldig alles instellen, maar dan werkt het toch echt veel beter als al die alternatieven (incl. Google).
Maverick9898 op 17 juli 2011 #
Ik snap niet hoe je de MobileMe calendar zorgvuldig in moet stellen? Je voert een afspraak in en alles synchroniseert met al je devices:P. Heel veel instellen hoef je niet;).