One More Thing » Community » Forum » Algemeen » One More Thing » omt profiel niet up to date?

omt profiel niet up to date?

Profielfoto van steveb

steveb op 19 maart 2017 #

beste,

ik wou net mijn omt profiel updaten. maar ik dat kan niet
bij
onemorething.nl
>profiel  > bewerken > extra ’s > apple

daar vind je een keuze menu
heel wat toestellen zijn daar nog niet terug te vinden.

bijvoorbeeld mijn
– mac pro (2006)
– iPhone 6s  (of recenter)

Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 19 maart 2017 #

Vervelend, zeker als het ook nog jeukt.

Profielfoto van Waffle

Waffle op 19 maart 2017 #

Die optie is al heel lang zo kapot. Het was één van de nieuwe functies van OMT 2.0 die er langzamerhand ook weer uitgehaald worden, net zoals de vacaturepagina, het bijeenkomstenoverzicht, de wiki’s, dynamische lijstjes, reactie-emails, noem maar op. Maar in tegenstelling tot de voorgenoemde functies was dit altijd al een vrij nutteloze toevoeging IMO.

Profielfoto van Vroegah

Vroegah op 20 maart 2017 #

Shmoo: :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Profielfoto van SvS

SvS op 20 maart 2017 #

Wanneer gaat er een grote update plaats vinden bij OMT app en webversie?
Want het is een mooie, duidelijke site qua vormgeving (leesgemak) fijner dan bij de buren, genoeg gebruikers en tevens handige forum (die bij de buren is qua design hopeloos achterhaalt) OMT is gewoon echt mooi, alleen functionaliteiten worden inderdaad 1 voor 1 op inactief gezet.

Alleen het zoeken ging voorheen beter, doordat je op jaartallen en zelfs maanden kon klikken om e.e.a. te filteren. Erg handig, heel jammer dat het niet meer werkt en als ik eens een profiel wil bekijken lukt het niet helemaal.

Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 20 maart 2017 #

Er komt een compleet nieuwe site aan. Al heeft @night zijn post aangepast van ‘nieuwe site’ naar ‘onderhuidse verbeteringen van het forum’ dus mogelijk zit ik er qua datum niet zo heel veel naast.:wink:

http://www.onemorething.nl/community/topic/omt-podcast/#post-3033631

Je moet maar zo denken. Mocht er ooit een betere versie komen dan kun je er ook dubbel van genieten. Dan is het niet lekker Ben & Jerry’s maar Ben & Jerry’s op dikke tieten. Dubbel smullen dus.

Over dit topic

Gestart op 19 maart 2017 door steveb

Laatste reactie door Shmoo

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?