One More Thing » Community » Forum » iOS Software » Sync (iTunes & iCloud) » Nokia E71 syncen met iPhone 4

Nokia E71 syncen met iPhone 4

Roekie

Roekie op 26 januari 2011 #

Wie kan mij helpen aan een oplossing om de inhoud van mijn Nokia E71 te syncen met mijn iphone4. Met geen mogelijkheid is t tot nu toe voor de volle 100% gelukt. Ik ben al blij met 90…. dank Roekie

Chorro

Chorro op 26 januari 2011 #

Wat wil je synchroniseren dan?

Programma’s voor Symbian zijn niet direct op iOS te installeren, er zullen ongetwijfeld versies of vergelijkbare programma’s bestaan voor iOS maar het is niet direct van Symbian over te zetten op iOS.

Taconew

Taconew op 26 januari 2011 #

Is het niet mogelijk om van E71 -> PC -> iPhone gegevens over te zetten?

Chorro

Chorro op 27 januari 2011 #

Dat zou normaliter mogelijk moeten zijn, maar als hij de programma’s bedoeld dan is het niet mogelijk.

Roekie

Roekie 3 jaren geleden #

Heren
dank voor jullie reacties. Excuses voor onduidelijkjheid, maar t gaat vooral om contactinfo, emailadressen e.d. van E71 naar iPhone4
thanks Roekie

Chorro

Chorro 3 jaren geleden #

Heb je een Mac en is het mogelijk om de adresgegevens via de software van Nokia in het programma ‘Adresboek’ te zetten?

Je kunt namelijk het Adresboek van Mac laten synchroniseren met je iPhone, maar dan moet je wel eerst de contacten van de Nokia naar Adresboek zien te krijgen.

Roekie

Roekie 3 jaren geleden #

Hoi Chorro
t gaat om een Nokia E71 van een maatje. Hij heeft alles geprobeerd mbv de bijgeleverde software van Nokia op zijn PC. echter de chaos is niet te overzien (verkeerde namen bij verkeerde nummers ed). Ik wil m graag helpen en heb zelf dus de true one and only apple ….. Moet ik die Nokia een keer op mn appletje inpluggen en kijken wat er gebeurd ?

groet
Roekie

Chorro

Chorro 3 jaren geleden #

Wil hij dezelfde simkaart in z’n iPhone gebruiken als de simkaart die hij in zijn Nokia heeft gebruikt?

Dan zou je gewoon de contacten kunnen kopieren naar de sim, dat moet wel ergens in de optiemenu’s te vinden zijn van de Nokia (weet het niet uit me hoofd, heb al zeker 2 jaar geen Nokia meer gehad).

Daarna is het een kwestie van de simkaart in de iPhone stoppen en de volgende handeling uitvoeren:

Instellingen > Mail, Contacten, Agenda > Importeer simcontacten

EDIT: Bedenk me net dat Nokia hoogstwaarschijnlijk, danwel zeker weten geen microSIM heeft. De theorie blijft wel staan dat dit een optie is, alleen moet je even een trucje zien te verzinnen op het SIM <-> microSIM verhaal.

Ik durf je niet te vertellen of Windows ook iets heeft waarmee hij de contacten synchroniseert met een iPhone.

Je zou inderdaad even jouw Mac kunnen gebruiken, maar uiteindelijk heeft hij daar zelf niets aan. Als hij zijn iPhone dan aansluit op z’n eigen pc, dan verdwijnen waarschijnlijk de contacten op de iPhone weer omdat Windows ze overschrijft met z’n eigen gegevens.

Over dit topic

Gestart op 26 januari 2011 door Roekie

Laatste reactie door Chorro

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen