One More Thing » Community » Forum » iOS Software » Jailbreak » Nieuw: Alfanumerieke toegangscode zonder jailbreak!

Nieuw: Alfanumerieke toegangscode zonder jailbreak!

BasiX

BasiX op 22 september 2009 #

Naar aanleiding van dit artikel op iPhoneclub heb ik zelf een profiel in elkaar gezet waarmee letters kunnen worden gebruikt in de toegangscode van de iPhone. Voor sommige mensen misschien zeer onnuttig, voor andere juist heel handig.

Installeren is heel simpel en belangrijkste; er is geen jailbreak voor nodig!

Surf simpelweg met je iPhone of iPod touch naar http://tinybas.nl/lock en installeer het profiel. Hierna krijg je de mogelijkheid om een toegangscode in te stellen met zowel letters als cijfers.

Succes!

Verwijderen is ook gemakkelijk: Instellingen > Algemeen > Profielen. Scroll naar het profiel (TinyBas LetterLock). Tik erop en kies Verwijderen. Het kan zijn dat je hierna het codeslot ook even moet uitschakelen. Dit doe je in Instellingen > Algemeen. Voer de toegangscode in. Kies voor Zet codeslot uit. Voer de toegangscode nogmaals in. Dat was alles!

iJust

iJust op 22 september 2009 #

Wat was er mis met het profiel in het gelinkte iPhoneclub-artikel, dat je er zelf een gemaakt hebt?

BasiX

BasiX op 22 september 2009 #

Het gelinkte profiel op iPhoneclub installeert automatisch twee webclips op je springboard zoals je in het artikel kunt lezen. Mijn profiel doet dit niet.

iJust

iJust op 22 september 2009 #

Ah mooi!

Maced.2

Maced.2 5 jaren geleden #

wat een mens kan bezighouden zeg… :cry:

KarelWillem

KarelWillem 5 jaren geleden #

Het lijkt mij toch geen onzin?
De combinatie cijfer-letter levert een vrijwel oneindig aantal nieuwe codes op.
Dat kan de beveiliging van je iPhone alleen maar ten goede komen.

Ik zou het zelf niet gebruiken.
Maar ik ken wat mensen die zéér gebaat zijn bij een zo lastig mogelijk te starten iPhone.  :wink:

Over dit topic

Gestart op 22 september 2009 door BasiX

Laatste reactie door KarelWillem

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen