One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » Apple TV » Netflix via vpn en iMac op de tv? Niet via kabels maar hoe dan. Apple TV?

Netflix via vpn en iMac op de tv? Niet via kabels maar hoe dan. Apple TV?

JfFree

JfFree op 03 september 2010 #

Hoi, ik heb met succes een account aangemaakt op Netflix in de US. Dit alles via een StrongVPN account, leuk hoor films kijken op je iMac maar ik kijk liever op mijn lcd scherm. De vraag id hoe kan ik dit het beste doen zonder allerlei kabels aan te schaffen. Kan dit op een andere manier? Apple TV, PS3 etc.?
Hoe krijg ik mijn iMac scherm op mijn lcd scherm, zonder dat mijn vpn (l2tp) verbinding in gevaar komt, werkt de oude Apple TV met vpn instel mogelijkheden van je iMac of zijn die instellingen niet mogelijk voor bijv. Apple TV. Ik kan niet wachten, in de US nu al Netflix op een nieuwe Apple tv en via PS3 met een Netflix disc. Kan iemand mij verder of uit mijn droom helpen. Alvast bedankt!

Speedooo

Speedooo op 03 september 2010 #

Ik ben zelf ook gebruiker van Netflix en ik ben er gigantisch enthousiast over, ik gebruik daarentegen BlackVPN. Ik kijk Netflix op mijn iMac, iPhone, iPad en beneden op de televisie. Op de televisie hebben wij een MacMini aangesloten met Plex, waardoor dat onze mediacenter is geworden. Deze is makkelijk aan te sluiten met een Mini Displayport-naar-VGA-adapter.

Daarnaast kan je het ook bekijken met de nieuwe AppleTV en de Wii zover ik weet.

JfFree

JfFree op 03 september 2010 #

Hoi, bedankt voor je reactie, ik zag ook dat je met Medialink kan streamen naar je PS3, nieuwe Apple TV is voor mij dan misschien ook wel optie samen met Boxee, Plex is mooi. Ik ben er nog niet uit, zolang VPN maar werkt via PS3 en Apple TV daar heb ik geen ervaring mee.

Speedooo

Speedooo op 03 september 2010 #

Misschien kan een technischer aangelegen persoon daarop antwoorden. Een PS3 of een AppleTV hebben beide volgens mij geen VPN client, waardoor het moeilijk is om deze aan te sluiten op een VPN. Je kan altijd Googlen naar:”VPN for PS3″ je krijgt dan veel relevante hits, maar misschien hebben meer mensen op dit forum dit al gedaan en kunnen zij vertellen wat hun ervaringen zijn.

Toch denk ik dat het makkelijker is om je iMac te gebruiken met een MiniDisplayport-naar-VGA / of -naar-DVI-adapter. Je VPN is dan makkelijk in te stellen en je verbinding komt niet in gevaar.

Rivanov

Rivanov [moderator] op 04 september 2010 #

Wat voor adres nemen jullie als jullie een Netflix account nemen?

Speedooo

Speedooo op 04 september 2010 #

Zoek gewoon een willekeurig adres van een hotel in Amerika en vul dat in bij Netflix ;)

JfFree

JfFree op 04 september 2010 #

Ja, inderdaad willekeurig adres is goed, le top, zet je dvd’s niet in de Queue, dat heb ik per ongeluk gedaan, nu is er een dvd op weg naar een adres in San Francisco. Iemand nog streaming tips van Netflix voor naar mijn LCD, Speedooo bedankt voor je tips. PlayOn is alleen maar voor PC, niet te geloven.

densing

densing op 13 oktober 2010 #

mijn mastercard wordt steeds geweigerd als ik me in wil schrijven. Hoe doen jullie dat?

Michaeltje

Michaeltje op 13 oktober 2010 #

densing op 13 oktober 2010

mijn mastercard wordt steeds geweigerd als ik me in wil schrijven. Hoe doen jullie dat?

Heb geen ervaring omtrent Netflix maar kan je niet betalen via PayPal?

densing

densing op 13 oktober 2010 #

nee, dat gaat niet

ik heb wel iets anders ontdekt: http://www.itunescode.nl maar zag ook dat je je VPN moest wijzigen. dan gaat het me allemaal net iets te veel kosten

dik

dik op 24 maart 2011 #

Beste jeffrey,

Wellicht een beetje laat deze reactie maar ik wel je toch even opmerkzaam maken op het volgende product. PConTV voor Windows en Mac nu verkrijgbaar in Nederland. Heeft de bes of show gewonnen op de 2011 Macworld in San Francisco. Ga naar http://www.PConTV.nl voor meer info.

Over dit topic

Gestart op 03 september 2010 door JfFree

Laatste reactie door dik

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen