One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Overige) » MSN: inloggen via dezelfde account op twee verschillende computers

MSN: inloggen via dezelfde account op twee verschillende computers

Johnyw

Johnyw op 12 mei 2011 #

Kan zoiets, soms gebeurt het dat MSn blijft opstaan op de werkplek, en dan kunnen we er niet in hier thuis?

Thoomas

Thoomas op 12 mei 2011 #

Het is toch andersom zo. Als je op je werk bent ingelogd, en vervolgens log je thuis in, wordt je op je werk uitgelogd, en krijg je op je werk een melding dat je op een andere plek bent ingelogd. Althans, zo ging het twee jaar geleden (toen ik nog MSN gebruikte).

Het schijnt dat het bij MSN voor Windows wel mogelijk is (om op twee plekken tegelijkertijd ingelogd te zijn). Wellicht dat er voor zoiets ook een Mac-oplossing is (dus niet Microsoft Messenger). Wellicht werkt het met Adium of aMSN.

Johnyw

Johnyw op 12 mei 2011 #

weet iemand hier meer van aub?

Mac058

Mac058 op 12 mei 2011 #

Dit is GEEN feature op Messenger for Mac op alle versies niet, je wordt op je oude locatie uitgelogd als je ergens opnieuw inlogt.

mymac

mymac op 12 mei 2011 #

Heb ik ook soms last van gehad. Log je ergens anders in, zegt ‘ie dat je al ingelogd bent op een andere plek. Ja kennelijk wil ik nu hier inloggen anders voer ik dat niet in hè -__- Volgens mij doe je er niet echt iets aan, het werkt gewoon ruk. Bij iChat krijg je tenminste de vraag of je wilt ingelogd blijven of niet op de andere locatie.

Over dit topic

Gestart op 12 mei 2011 door Johnyw

Laatste reactie door mymac

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen