One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Overige) » Marktplaats loopt vast in Chrome

Marktplaats loopt vast in Chrome

klerks1986

klerks1986 op 08 februari 2010 #

Hallo allemaal,

Sinds een paar weken ben ik een enthousiast gebruiker van Chrome geworden. Er is alleen een vervelend voorval. Als ik op marktplaats wil speuren of er nog iets leuks te koop is loop chrome na een paar minuten vast. Ik kan dan geen tabbladen meer openen of sluiten. Als ik Chrome helemaal wil sluiten kan dit wel alleen duurt dit een minuut of zo.
Ik heb al geprobeerd de browser te resetten, dit gaf alleen geen resultaat. Ik heb het probleem tot nu toe alleen met marktplaats.

Zijn er meer mensen met dit probleem, en zo ja hebben jullie al een oplossing gevonden

Hoop snel van jullie te horen.

Groeten Klerks1986

JaNiintendo

JaNiintendo op 08 februari 2010 #

Het probleem ligt hem gewoon aan Chrome, omdat het nogal in een begin fase is voor Mac, kan het zijn dat Chrome zomaar vastloopt, dus als je op Marktplaats wilt raad ik je aan een andere webbrowser te gebruiken!
Hier zijn een paar browsers:

http://caminobrowser.org/

http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/

Of anders gebruik je gewoon Safari voor Marktplaats!

Groet, JaNiintendo  :D

Japsuh

Japsuh op 08 februari 2010 #

Marktplaats loopt bij mij ook niet goed met Safari of elke andere browser. Het scrollen hapert gewoon erg en het lijkt alsof hij de hele tijd vastloopt.

Fraser

Fraser op 08 februari 2010 #

aha… dacht al dat het aan mij lag…
Zowel Chrome als Safari!

spelbook

spelbook op 09 februari 2010 #

Bij mij loopt marktplaats.nl vast in Chrome maar werkt prima in Safari…

prullenbak

prullenbak op 09 februari 2010 #

Maar eh, google gaat er toch zo prat op dat “als 1 tab vastloopt, crasht niet heel je browser, maar alleen die ene tab?”

Daar is ineens niet meer zoveel van over he?

Chrome is gewoon nog steeds niet “af”. Gebruik gewoon safari (lekker snel en simpel) of firefox (lekker uit te breiden en aan te passen, en je levert wat in op snelheid, maar ook nie veel).

klerks1986

klerks1986 op 17 februari 2010 #

Gebruikt nu een mix van Chrome en Safari.

ach het blijft altijd wat. Marktplaats ondersteund helaas ook geen mac of safari.

dit is wat marktplaats ondersteunt:

Windows 2000 en Windows XP:
• Internet Explorer 6.0 of hoger
• Mozilla Firefox 2.0 of hoger

Beetje zonde van marktplaaats maar we doen het er maar mee.

Over dit topic

Gestart op 08 februari 2010 door klerks1986

Laatste reactie door klerks1986

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen