One More Thing » Community » Forum » Algemeen » One More Thing » Maken OMT leden wel eens gebruik van deze navigatie?

Maken OMT leden wel eens gebruik van deze navigatie?

Shmoo

Shmoo op 13 februari 2013 #

Ik vraag me af of er mensen zijn die wel eens gebruik maken van deze navigatie op de community pagina.

Het stoort mij wel een beetje dat er maar heel weinig laatste topics en laatste reacties te zien zijn maar dat er wel 5 en 10 pagina’s beschikbaar blijken te zijn. Kunnen we niet gewoon 1 pagina van ieder maken maar wel twee lijstjes van 50 stuks.

michiel112

michiel112 op 13 februari 2013 #

Het zal wel met de belasting van de server te maken hebben dat ze voor deze oplossing hebben gekozen. Natuurlijk heeft iedereen liever een lijstje met 50 topics met ook nog eens de juiste tijden erbij. Dat is helaas blijkbaar (nog) niet mogelijk. Het gaat wel weer de goede kant op dus wie weet…

DJMischaa

DJMischaa op 13 februari 2013 #

Waarom zou dat niet mogelijk zijn, topics laden lijkt mij niet echt een zware taak voor de servers die OMT heeft.

No_Name

No_Name op 13 februari 2013 #

michiel112 op 13 februari 2013

Het zal wel met de belasting van de server te maken hebben dat ze voor deze oplossing hebben gekozen. Natuurlijk heeft iedereen liever een lijstje met 50 topics met ook nog eens de juiste tijden erbij. Dat is helaas blijkbaar (nog) niet mogelijk. Het gaat wel weer de goede kant op dus wie weet…

Wat is dat nou weer voor onzin. Als dat zo zwaar zou zijn, waarom laden ze er de avatars dan bij. Alleen een titel is voldoende.

MEEUW

MEEUW op 13 februari 2013 #

Wat ik wel eens gebruikte : onbeantwoorde post. Die zou ik wel weer terug willen hebben :)

sallandsebeer

sallandsebeer op 13 februari 2013 #

Die gebruik ik niet!

@Shmoo, met welk programma maak je zulke pijlen rode pijlen op je scherm?

fred44nl

fred44nl op 13 februari 2013 #

dat kun je doen met Voorvertoning.
in de menubalk heb je Extra’s – Annoteer.

iep

iep op 13 februari 2013 #

Juist door het limiteren van de hoeveelheid kun je performancewinst boeken. Of dat in dit geval ook zo is vereist kennis van de exacte werking van het aanmaken van die lijstjes. Dat geldt overigens ook voor iets simpelers: of het limiteren uberhaupt een mogelijkheid is.

hendrik ijzerbroot

hendrik ijzerbroot op 14 februari 2013 #

Ik gebruik het niet want het werkt hier niet goed. (Dit was al zo vóór het laatste onderhoud)
Bij zowel Safari als Firefox verschijnt na verversen of als je via de navigatie buttons linksboven van je browser even naar de volgende/vorige page was gegaan bij terugkeer steeds weer de inhoud van de eerste pagina van de lijst ongeacht waar deze op stond toen je hem verliet.
Bij Safari blijft dan het page nummer staan (b.v. 2) terwijl bij Firefox die 2 in een 1 was veranderd. In beide gevallen zie je in ieder geval niet de lijst staan die daar stond.

Dit is nogal lastig uiteraard als je steeds weer op het kleine pijltje moet klikken om te komen waar je was gebleven en dit heb ik meerdere malen gemeld…

Over dit topic

Gestart op 13 februari 2013 door Shmoo

Laatste reactie door hendrik ijzerbroot

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen