30 berichten aan het bekijken - 61 tot 90 (van in totaal 91)
  • Bijdrager
    pimoomen

    @Indo Ik keek net op mn mail, dr kwam iets binnen… Ik helemaal blij, was t een spam mail dat ik 1000000 GBP gewonnen had:) Ook leuk…

    Bijdrager
    Stro

    Owjee, ik betrap mezelf op gezombificeerd staren naar mijn inbox in afwachting van de redemption code voor ML.

    Misschien krijgen we wel een badge voor “Patience Super Customer”.

    Bijdrager
    Shmoo

    Haha..

    Helpt het als je vaker op de knop Mail ophalen drukt?

    Ik heb dat zelfde gevoel als je met een fiets bij het stoplicht staat en maar 25 keer op die knop drukken terwijl het geen reed helpt.

    Bijdrager
    pimoomen

    @Stro XD ik ook:P

    Bijdrager
    Shmoo

    Ik heb net gebeld met Apple Care en ze kunnen wel zien dat ik ben goedgekeurd maar niet wanneer de code komt.

    Dat geeft al een goed gevoel

    Bijdrager
    verwijderd-profiel

    Oke, ik heb ook een vraagje.
    Mijn moeder heeft 28 Juni een MacBook Pro gekocht, en daarvoor wil ik nu een code aanvragen, maar ik had al wat gelezen over problemen met het telefoonnummer, dus hoe moet dit?
    Klopt dit?

    Landcode: +31
    Netnummer: xxxx
    Telefoonnummer: xxxxxx

    Is dit hoe het moet of klopt dit niet?

    Bijdrager
    pimoomen

    Dit klopt, alleen moet je niet +31 invullen, maar gewoon 31 (dit werd bij mij automatisch aangevuld);)

    Bijdrager
    verwijderd-profiel

    Bedankt!
    Dan ga ik de code even aanvragen:)

    Bijdrager
    pimoomen

    Kan je misschien even posten als je m binnen hebt en hij werkt? Want ik zit inmiddels al 30 uur te wachten;)

    Bijdrager
    verwijderd-profiel

    Is goed.
    Hij is aangevraagd.

    Er klopte trouwens iets niet in mijn post:

    Netnummer: xxxx >>> Netnummer: xxx

    Dus zonder de 0.

    Ik hoop dat de code snel komt:)

    Bijdrager
    Tov

    Mensen, ik vind het nu toch wel lang duren hoor.
    Apple weet dat hun trouwe aanhangers direct overgaan tot aankoop van nieuwe producten en installatie van nieuwe software. Dat je nu dagen moet wachten op de email vind ik niet echt heel vriendelijk.
    Ik hoop dat ze de procedure volgende keer anders inrichten. Ondertussen blijf ik maar ongeduldig wachten op de mails van Apple….

    Bijdrager
    pimoomen

    @Tov ik ben t ook een beetje zat aan t worden nu idd…

    Bijdrager
    MaartenSeuntjens

    Tov
    Apple had het ons beter laten invullen als we een nieuwe MacBook hadden gekocht, dan hadden ze tijd om alles te controleren en was niet iedereen tegelijk, dan hadden ze het bij de release gewoon moeten activeren en duurde het waarschijnlijk niet zo lang.

    Bijdrager
    @Mathijss95

    Ja, ik vind dit ook wel echt lang duren. Na 48 uur na de release van het meest “geavanceerde besturingssysteem” zijn ze niet eens in staat om simpele codes uit te delen -.- Genius

    Bijdrager
    Rmvis

    Gelukkig (of eigenlijk helemaal niet) ben dus niet de enige die nog geen code en of een bevestiging mail heeft mogen ontvangen.

    Gister laptop ontvangen en gelijk de code aangevraagd rond een uur of 15:00 / 15:30.

    Als ik lees dat sommige al hebben gebeld en dat we nog even moeten wachten, zal ik ze nog niet storen. Laat ze maar meer tijd steken in het versturen van codes!

    Bijdrager
    Rmvis

    Speaking of the devil, zojuist een mail gehad met daarin een correcte code.

    Let the download begin.

    Bijdrager
    JesseV

    Ik heb steeds mijn codes vrij snel ontvangen, wel eerst een niet werkende en daarna eentje voor de server versie. Ik vraag dan ook af naar welk mailadres jullie je ‘klachten’ hebben gestuurd.

    Bijdrager
    Shmoo

    Wow @Rmviz, das super snel.

    Ik heb idd. gebeld en maar nog steeds niets. Als ik morgen rond 15:00 nog niets had ontvangen moest ik nog eens bellen :confuser:

    Das meer een antwoord van iemand die denk, bel morgen maar terug mijn dienst zit er bijna op, vraag mijn collega morgen maar want k heb vrij op zaterdag.

    @JesseV,

    Als je Apple wilt mailen dan moet je dit via Mac App Store support doen.
    http://www.apple.com/nl/support/mac/app-store/contact.html?form=account&topic=Mac%20App%20Store%20Account%20and%20Billing

    Geen idee of dit sneller en beter is als bellen.

    Bijdrager
    @Mathijss95

    Bellen tegen 1,30 per minuut, dan toch maar even mailen…

    Bijdrager
    Rmvis

    @ Shmoo: Ongeveer 27 uur na aanvraag, dus valt mee. Vindt het jammer dat zo’n juridisch strikt bedrijf als Apple in hun voorwaarden 24 uur zet en daar dan niet aan kan voldoen. Op zich geen probleem alleen neem voor de zekerheid minimaal 48 uur, kan het alleen maar meevallen.

    Hopelijk rolt nu alles lekker in 1 keer de deur uit richting ieder z’n mailbox.

    Bijdrager
    iep
    JeroenJK op 27 juli 2012

    Mijn moeder heeft 28 Juni een MacBook Pro gekocht, en daarvoor wil ik nu een code aanvragen, maar ik had al wat gelezen over problemen met het telefoonnummer, dus hoe moet dit?

    Gewoon niet invullen, het is geen verplicht vak. Bij mij pakte hij ook niet en ik had geen zin om weer allerlei pogingen te doen om het wel werkend te maken dus dat heb ik overgeslagen. Heb toch keurig netjes de code gekregen en kunnen inwisselen (ook al kan dat pas na de 2e code).

    Bijdrager
    pimoomen

    Nou, hij is binnen aan t komen, net 1 minuut geleden de 2 mailtjes gekregen:D
    Ik hou jullie op de hoogte:P

    Bijdrager
    @Mathijss95

    Guess what I’m doing tonight ^^ Mountain Lion code is binnen. Eindelijk. Hopelijk werkt het.

    Bijdrager
    Vincentbosch

    Heb er 2 ontvangen; heb dus 1 code over…

    Bijdrager
    pimoomen

    ZOOO Alles staat er op en werkt geweldig:) Dock is erg mooi moet ik zeggen!!

    Bijdrager
    IndoNO1

    Hij binnen !!:D

    Bijdrager
    Twan94

    Heb gisterenavond rond 10 uur twee codes ontvangen. Hij is nu aan het downloaden!

    Bijdrager
    Tomskuh19

    Zojuist gister 2 mailtjes ontvangen van Apple met daarin de desbetreffende code om Mountion Lion. Ik was erg blij… maar na dat ik de code invoerde in ”Inwisselen” gaf hij aan dat ze de code niet herkennen als geldige code..

    Iemand die ook hier last van heeft? En wat nu?

    thnx!

    Bijdrager
    verwijderd-profiel
    @Mathijss95 op 27 juli 2012

    Bellen tegen 1,30 per minuut, dan toch maar even mailen…

    0800 0200 570
    Kun je bellen voor wat dan ook. Als ik voor iets wil bellen waar ik een ander nummer van Apple voor zou moeten bellen, bel ik gewoon dit nummer en dan verbinden zij je wel door met het goede nummer, terwijl het gratis blijft:)

    Bijdrager
    @Mathijss95

    Ahh, Bedankt Jeroen.

    Ik moest gister via de support page van Apple.nl/support naar het 0900 nummer bellen. Bedankt voor de tip!!!

30 berichten aan het bekijken - 61 tot 90 (van in totaal 91)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.