One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Apple) » Mail eerder op iOS dan op OSX

Mail eerder op iOS dan op OSX

Coffeelemon

Coffeelemon op 11 november 2012 #

Hallo,

Ik loop al een tijdje tegen het volgende probleem aan: zodra ik een mailtje krijg, komt dit ongeveer 1 minuut eerder binnen op mijn iPad en mijn iPhone, als op mijn iMac.. Dit is knap irritant aangezien ik altijd meteen mijn mailtjes lees op mijn mac.. ik heb al een beetje rondgezocht op internet en het forum, maar ik kan niet echt een oplossing vinden. Ik vroeg me af of er ook een soort push is voor Gmail op de Mac.

Alvast bedankt, Jochem

dionysos

dionysos op 11 november 2012 #

Ik denk dat er hier maar 1 oplossing voor is. Geduld…

johnkeates

johnkeates op 11 november 2012 #

Inderdaad niks aan te doen. Je kan wel exchange gmail instellen op je Mac, dat gaat sneller dan IMAP of POP gmail.

iOS heeft push, OSX (of de mailservers voor OSX) niet.

jesper211232

jesper211232 op 11 november 2012 #

same problem

iMad

iMad op 11 november 2012 #

Zet je iPad en iPhone 1 minuut uit, controleer mail instellingen op je Mac of die om de minuut mail binnen haalt.
Dan zouden ze weer gelijk moeten zijn.

plonserd

plonserd op 11 november 2012 #

Als je je mails toch enkel leest op je iMac, waarom dan je mail instellen op je iPhone/iPad?

De simpelste oplossing is gewoon geen mail laten binnenkomen op je iDevices.
De tweede simpelste oplossing is om op je iPhone/iPad in te stellen dat je je mails enkel ophaalt bij het openen van de mail-app, ipv om de zoveel tijd te pushen.

Bij mij is het net omgekeerd, ik gebruik mail helemaal niet meer op m’n MBP..

Over dit topic

Gestart op 11 november 2012 door Coffeelemon

Laatste reactie door plonserd

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen