One More Thing » Community » Forum » Mac Software » OS X » Help!! Hoe afspeellijsten en fotoalbums overzetten?

Help!! Hoe afspeellijsten en fotoalbums overzetten?

MacAanZee

MacAanZee op 13 februari 2013 #

Sinds iOS6 kan ik ineens mijn iPhone 4S niet meer synchroniseren op mijn al wat oudere iMac (okt 2006, OS Leopard) omdat ik daarop geen Snow Leopard kan downloaden en ook niet de nieuwste iTunes, die ik nu daarvoor nodig heb. Lastig (bedankt Apple…) want op mijn iMac staan 4000 songs, 25.000 foto’s en 1000 clips en films, waaruit ik toch regelmatig een andere keuze wil maken.
-
Synchroniseren kan wél met mijn MacBook Pro (Snow Leopard), maar daar heb ik niet de muziek, foto’s en films. Ik wil en kan ook niet alles gaan overzetten op mijn MacBook, omdat ik die vooral gebruik voor werk. Daarom de voor mij erg belangrijke volgende vraag:
Kan ik via een USB stick volledige afspeellijsten uit iTunes overzetten naar mijn MBP (en blijven de lijsten in volgorde en met hoesfoto’s behouden etc) en volledige fotolijsten vanuit iPhoto en films. En hoe moet ik dat dan doen. Ik heb twee linkerhanden, maar kan gelukkig wel lezen:)
Graag tips!

unSOUND

unSOUND [moderator] op 13 februari 2013 #

iOS 6 zou toch gewoon moeten werken met iTunes 10.6.3 ? En die draait op Leopard…

http://appldnld.apple.com/iTunes10/041-6244.20120611.BbHi8/iTunes10.6.3.dmg

MacAanZee

Het werkt in elk geval niet! Direct na de update van mijn iPhone 4S naar iOS6 kreeg ik bij synchroniseren de mededeling dat synchronisatie niet kon plaatsvinden en dat ik een nieuwere versie van iTunes moest installeren.
Die kon ik in Leopard niet downloaden. In elk geval vind ik daar niets meer via Software update. Daarna heb ik geprobeerd Snow Leopard te installeren op mijn oude iMac (eerste Intel mac 24″ 2006), maar dat kon niet. Ik kreeg de mededeling dat dit niet geinstalleerd kon worden.

IGBA

IGBA op 13 februari 2013 #

Wrsch wilde de automatische update je aan iTunes 11 helpen. En die werkt inderdaad niet met Leopard. De versie die unSOUND geeft zou het wél moeten doen (in systeemversie 10.5.8).

MacAanZee

Ik ga het proberen zodra ik thuis ben. Via de link van Unsound. Als ik dan wel kan synchroniseren is mijn probleempje opgelost en hoef ik ook niks te transporteren.

MacAanZee

Ik heb het thuis gecheckt op mijn iMac. Maar ik heb al iTunes 10.6.3 en daarmee kan ik dus niet mijn iPhone 4S (met iOS6) syncen…!
-
Kan er iemand antwoord geven op mijn vraag: kan je hele afspeellijsten overzetten naar een andere Mac via een USB stick? en hoe?

Over dit topic

Gestart op 13 februari 2013 door MacAanZee

Laatste reactie door MacAanZee

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen