One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Apple) » iWork '09 – Spontaan activatiecode kwijt

iWork '09 – Spontaan activatiecode kwijt

Hostyle

Hostyle op 12 november 2010 #

Sinds vorige week heb ik een probleem met iWork ’09 op mijn MacBook. Toen ik Pages opende kreeg ik spontaan de melding dat ik een proefversie in gebruik heb. Ik heb echter gewoon netjes een legale DVD thuis liggen. Hierop staat echter geen code vermeld, deze wordt namelijk automatisch meegegeven bij installatie.

Geen probleem dacht ik, dan installeren we de boel gewoon opnieuw vanaf DVD. Echter… na dit gisteren twee maal te hebben gedaan, blijven de programma’s om de productcode vragen.

Kan iemand me op weg helpen met dit issue?

johnkeates

johnkeates op 12 november 2010 #

Gooi iWork weg, gooi de plists weg, gooi de receipts weg, gooi de update receipts weg, herstart, controleer of het allemaal nog steeds weg is, en herinstalleer dan.

Verder kan je ook gewoon Apple bellen, want je hebt gewoon support voor iWork hoor (als het gekocht is).

Hostyle

Hostyle op 12 november 2010 #

Thanks. Ik zal er vanavond even mee gaan stoeien.

En Apple bellen (of een chat openen) is geen probleem, alleen is dit even wat sneller.

Hostyle

Hostyle op 15 november 2010 #

Goed… ik heb alles wat ik kon vinden weggekieperd (iWork uit de map applicaties, de hele library nagelopen en alles wat maar op iWork leek weggegooid), opnieuw opgestart en gecontroleerd of alles weg bleef en toen opnieuw geinstalleerd. Maar helaas… direct weer de vraag voor de productcode :slant:

Het laatste wat ik had geinstalleerd voor ik de vraag kreeg, was volgens mij de beta van de nieuw iChat. Kan dit er (op een of andere vage manier) mee te maken hebben?

Over dit topic

Gestart op 12 november 2010 door Hostyle

Laatste reactie door Hostyle

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen