One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Apple) » iWeb kan niet meer opslaan naar Domain.sites2 sinds migratie naar nieuwe iMac

iWeb kan niet meer opslaan naar Domain.sites2 sinds migratie naar nieuwe iMac

Profielfoto van Claire

Claire op 01 maart 2013 #

Hey allemaal,

Ik heb onlangs na drie jaar mijn iMac (inmiddels met ML) gemigreerd naar de nieuwe (ook met ML). Alles ging vlekkeloos, behalve iWeb.

Alles lijkt goed te gaan tot dat ik wil opslaan. Dan geeft hij aan Domain.sites2 niet te kunnen vinden. De file staat tegenwoordig in een verborgen map en daar zie ik hem ook staan als ik die zichtbaar maak. Moet ik deze file misschien in een andere map zetten? Hij staat nu in: Users > naam > Library > Application Support > iWeb. Ik vindt allerlei problemen hiermee, maar exact dit heb ik nog niet gevonden, vandaar de nieuwe topic. Hopelijk is er iemand die me kan helpen. Toch vervelend als je je sites niet meer kan saven….

Profielfoto van KarelWillem

KarelWillem op 01 maart 2013 #

Eigenlijk maakt het helemaal niet uit waar Domain.sites2 staat.
Maar Mountain Lion is niet echt bevriend met iWeb.

Probeer eens het volgende:
– Drop de gewenste Domain.sites2 op onderstaand script:
https://dl.dropbox.com/u/20171899/xxOpen%20iWeb.app.zip
– Doe een simpele bewerking en probeer dan op te slaan

Werkt het nu?

n.b.: Het script staat op mijn eigen Dropbox. Het komt dus niet van één of andere vage site.:-D

Profielfoto van Claire

Claire op 04 maart 2013 #

Bedankt voor de tip! Helaas helpt het niet. Ik ben er wel achter dat als ik alleen tekst bewerk hij het toch bewaard ook al krijg ik de melding dat hij niet kan opslaan. Met plaatjes gaat het mis. Zou er iets anders aan de hand zijn? Dat de bronbestanden misschien niet bereikbaar zijn? De foutmelding zegt wel dat hij Domain.sites2 niet kan vinden…..

Profielfoto van Claire

Claire op 04 maart 2013 #

Sterker nog, zolang ik publiceer gaat het prima (ook al is het een plaatje) en na publiceren worden ook alle paginaicoontjes blauw (ipv rood), maar opslaan lukt niet…

Over dit topic

Gestart op 01 maart 2013 door Claire

Laatste reactie door Claire

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?