One More Thing » Community » Forum » iOS Software » Sync (iTunes & iCloud) » Itunes synchronisatie Mac – Windows

Itunes synchronisatie Mac – Windows

JoeyNL

JoeyNL op 06 november 2006 #

Ik vroeg me af of er een mogelijkheid is om mijn iTunes bibliotheek op  mijn Mac te synchroniseren met de bibliotheek op mijn Windows computer. Is dit mogelijk, en zo ja, weet iemand een goed programma?

En als we het dan toch over synchronisatie hebben: is het mogelijk twee iPhoto libraries met elkaar te synchroniseren?

Koen K

Koen K op 06 november 2006 #

Je kan je bibliotheek sharen over je netwerk. Werkt niet perfect blijkt uit ervaring… Maar dat is ook niet echt syncen. Misschien heb je er iets aan?

Koen

Volgende keer eerst braaf zoeeken he?
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=330413&highlight=itunes+bibliotheek+synchroniseren#330413
Aan moderator: slotje?

JoeyNL

Dat is een topic van meer dan 2 jaar geleden:P, ik dacht misschien is er al een nieuwe programma ofzo. Het sharen van de bibliotheek wist ik al, maar dat is iid niet wat ik zoek. Bedankt in ieder geval

ajvankesteren

ajvankesteren op 06 november 2006 #

Wauw, binnen 10 minuten vragen om een slotje? Kan het nog sneller?  :o  

Op zich is aangeven gebruik te maken van de zoekfunctie natuurlijk correct, maar TS heeft gelijk als hij erop wijst dat het een topic van dik twee jaar oud betreft. Ikzelf zit ook al enige tijd met dezelfde vraag – hoe synchroniseer je op betrouwbare wijze en automatisch de iTunes bibiliotheek tussen meerdere computers, zij het Macs of Windows PCs. Lijkt mij best wel een relevante vraag, en om dat te belonen met een slotje gaat mij wat ver.

Anyway, in reactie op vraag TS: Misschien wachten tot Portal af is? Ziet er veelbelovend uit, lees de blogposts maar eens door over de features en werking (de eyecandy interesseert me wat minder).

JoeyNL

Ik stuitte paar uur geleden ook op Portal via tuaw.com, en dat ziet er inderdaad heel mooi uit. Dat biedt sowieso uitkomst voor mijn tweede vraag over iPhoto. Ik kan alleen nergens expliciet lezen of het ook voor Windows is, maar ik denk dat het gewoon Mac-to-Mac is bedoeld, als je zo de screens ziet en de FAQ leest.

JoeyNL

Ik stuitte paar uur geleden ook op Portal via tuaw.com, en dat ziet er inderdaad heel mooi uit. Dat biedt sowieso uitkomst voor mijn tweede vraag over iPhoto. Ik kan alleen nergens expliciet lezen of het ook voor Windows is, maar ik denk dat het gewoon Mac-to-Mac is bedoeld, als je zo de screens ziet en de FAQ leest.

JoeyNL

JoeyNL

Ik stuitte paar uur geleden ook op Portal via tuaw.com, en dat ziet er inderdaad heel mooi uit. Dat biedt sowieso uitkomst voor mijn tweede vraag over iPhoto. Ik kan alleen nergens expliciet lezen of het ook voor Windows is, maar ik denk dat het gewoon Mac-to-Mac is bedoeld, als je zo de screens ziet en de FAQ leest. Overigens zijn er nog meer enorm mooie progjes in ontwikkeling daar, zeker kijken!

Koen K

Koen K op 06 november 2006 #

Sorry, ik was wel ERG snel ja. Niet bepaald vriendelijk. :)
Koen

ajvankesteren

ajvankesteren op 06 november 2006 #

Een beetje snel wel ja, maar het punt van de zoekfunctie blijft wel staan.

En Joey heeft blijkbaar ook kennis gemaakt met DEBUG functie van het forum  :lol:   :lol:

JoeyNL

Ik stuitte paar uur geleden ook op Portal via tuaw.com, en dat ziet er inderdaad heel mooi uit. Dat biedt sowieso uitkomst voor mijn tweede vraag over iPhoto. Ik kan alleen nergens expliciet lezen of het ook voor Windows is, maar ik denk dat het gewoon Mac-to-Mac is bedoeld, als je zo de screens ziet en de FAQ leest. Overigens zijn er nog meer enorm mooie progjes in ontwikkeling daar, zeker kijken!

JoeyNL

Sorry ik dacht al wat is er aan de hand :S Modje: sorry en kun je er een paar weghalen?  :?

JoeyNL

JoeyNL op 25 januari 2007 #

Ter info: http://www.supersync.com/ss.php kwam ik vandaag tegen op tuaw.com. Ziet er naar uit of hij doet wat ik wil. Moet hem nog even proberen.

Over dit topic

Gestart op 06 november 2006 door JoeyNL

Laatste reactie door JoeyNL

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen