One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Apple) » Inloggen in iTunes Store lukt niet

Inloggen in iTunes Store lukt niet

mvtk1990

mvtk1990 op 08 december 2010 #

Iemand ook problemen met het inloggen c.q. Kopen in de iTunes Store

KarelWillem

KarelWillem op 08 december 2010 #

Ik kwam er gisteravond helemaal niet in.
Maar vandaag had ik geen problemen.

stavos

stavos op 08 december 2010 #

Nope, alles lijkt normaal te werken hier.

mvtk1990

mvtk1990 op 08 december 2010 #

Ik kom er dus nu ook niet in. Misschien zijn ze accounts aan het upgraden? En is hij later aan de beurt? Mac App Store?

JWB

JWB op 09 december 2010 #

Er zijn de laatste tijd wel vaker wat inlog- en/of downloadsnelheidproblemen. Zowel in de Nederlandse als US store. Wat precies de oorzaak is?

prenkema

prenkema op 09 december 2010 #

Wat is je AppleID, is dat je e-mail adres ?
Ik had een apple-id (niet m’n email adres) en kon daar tot zeg maar 2 week geleden prima mee uit de voeten, echter dat heb ik aan moeten passen in een e-mail adres formaat.

Undaunted

Undaunted op 11 december 2010 #

Voor mij hetzelfde probleem :(

iPhone 4 (iOS 4.2):
*Store Settings: als ik “view account” blijft de pagina hangen.
*Nieuwe applicaties downloaden resulteert in een nieuw blanco icoon in m’n programmalijst met de tekst “waiting” daaronder.

Mac (OS 10.6.5):
*iTunes: weigert updates van applicaties binnen te halen. Hij vraagt om een wachtwoord vervolgens gebeurd er niets.
*iTunes: account opvragen werkt hier ook niet.
*iTunes: Als ik mijn telefoon selecteer en kies voor apps, zie ik daar dezelfde vastgelopen icoontjes, ik krijg ze niet verwijderd.

+Inloggen op http://www.apple.nl werkt wel. Ik heb daar vervolgens m’n wachtwoord gewijzigd om te zien of dat uitmaakt. Helaas lost dat niets op.
-Restarten van mijn iPhone (aantal keer gedaan) lost niets op. Hij start op met de tekst “unable to purchase …” en ik zie desondanks nog steeds de vastgelopen iconen.

Ik kan nu dus geen nieuwe applicaties meer aanschaffen (zelfs niet gratis), geen muziek meer downloaden, en via iTunes & iPhone niet meer m’n accountgegevens opvragen. Updaten van applicaties werkt niet meer, en ik heb een aantal rest iconen op m’n scherm die niet weg willen.

‘t maakt overigens niet eens uit welk wachtwoord ik gebruik. Blijkbaar komt ie niet in die fase, want zelfs bij een fout wachtwoord gebeurd er gewoon “niets”.

Obi

Obi op 11 december 2010 #

Via pagina

http://www.apple.com/support/itunes/

Had ik mijn probleem met inloggen aangemeld.
Via e-mail is mijn probleem toen opgelost, ik had ook een inlog probleem.

Undaunted

@Obi

Goed, heb ik nu ook gedaan. Ik heb geprobeerd in te loggen met andere accounts, gewoon verzonnen dingen en zelfs dat haalt niks uit. ‘t is net of iTunes zelf niet meer werkt.

Undaunted

…..
En ineens werkt alles weer alsof er nooit wat aan de hand was.. heel maf. Zou de hulpvraag bij http://www.apple.com/support/itunes/ wat hebben uitgehaald of was het toevallig?

Herbie50

Herbie50 op 30 januari 2011 #

Hallo,
Ik heb sinds 1 week al problemen met inloggen in iTunes store.Het begon met het wijzigen van mijn ID.Alles gecontrolleerd, bij Apple iD was het okee,bij Click&Buy was ook okee.Maar als ik bij iTunes probeer in te loggen krijg ik de melding:”Deze Apple ID is nog niet gebruikt in de iTunes store”.Wat ik ook maar doe,steeds hetzelfde.Het vreemde is dat hetzelfde gebeurt bij mijn vrouw,die heeft alles nieuw,zowel haar ID als haar billing account.Mailen naar iTunes support,nou daar wacht ik al een week op!(Hoezo binnen 24h antwoord???)
Weet iemand hiervoor een oplossing of heeft iemand hier ervaring mee?

mvg,
Herbie

Fabidou

Fabidou op 12 december 2011 #

Is dit opgelost? Want ik heb hetzelfde probleem.

Alvast bedankt.

fleur

fleur op 10 december 2012 #

Wie heeft de oplossing voor bovenstaande probleem?
Ik kan met mijn apple ID niet inloggen in Itunes en app store op mijn imac. Id wordt niet herkent en er wordt steeds gevraagd naar het juiste email adres (dat ik 100% goed invul van mijn apple id)

Over dit topic

Gestart op 08 december 2010 door mvtk1990

Laatste reactie door fleur

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen