One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Apple) » iTunes Music Library onleesbaar

iTunes Music Library onleesbaar

iSpons

iSpons op 13 maart 2004 #

Als ik iTunes opstart komt er steeds een error “Het bestand iTunes Music Library is onleesbaar omdat het geen geldig bibliotheekbestand is.”

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
mag ik gewoon die file weggooien of ben ik dan al m’n muziek bestanden kwijt?

ronnie

ronnie op 13 maart 2004 #

Die 2 itunes library files
kun je gewoon weggooien.Daarna kun je je muziek gewoon opnieuw aan je bibliotheek toevoegen.

Tomaat

Tomaat op 14 maart 2004 #

"ronnie"

Die 2 itunes library files
kun je gewoon weggooien.Daarna kun je je muziek gewoon opnieuw aan je bibliotheek toevoegen.

*ahum* dat ligt eraan hoe jij je muziek in je Library hebt staan!

Standaard kopieerd iTunes namelijk alle muziek de je toevoegt (lees: het MP3 bestand) naar de Library.
Ik zelf heb dat uitgevinkt, zodat ik gewoon MP3 bestanden vanaf een netwerk share op een Linux server aan m’n Library kan toevoegen zonder dat deze lokaal op mijn mac worden gekopieerd/bewaard.

Als je dat dus niet hebt uitgevinkt, staat je muziek lokaal in je iTunes Library en ben je dus alles kwijt als je deze in de Trash deponeerd…

iSpons

iSpons op 14 maart 2004 #

ik heb de file weggegooid en m’n muziek dan maar terug toegevoegd maar sommige artiesten/titels/gernes staan er niet meer bij
+ nu staat “toegevoegd” allemaal op dezelfde datum  :(

Stof

Stof op 14 maart 2004 #

iTunes houdt bevalve de normale library ook nog een xml versie van je library bij. Die kun je importeren.

Over dit topic

Gestart op 13 maart 2004 door iSpons

Laatste reactie door Stof

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen