One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Apple) » iTunes herkent Airport Express niet meer

iTunes herkent Airport Express niet meer

Cro

Cro op 22 oktober 2005 #

Hallo,

Om (voor mij) onverklaarbare reden kan i-tunes mijn airport express niet meer vinden wanneer deze als netwerk uitbreiding op m’n airport extreme staat aangesloten. Tis voorheen nooit een probleem geweest en wanneer ik de express gewoon als nieuw netwerk configureer is er ook niets aan de hand. Maar ja ik wil graag beide kunnen gebruiken. Iemand bekend met dit probleem?

Cro

JWB

JWB op 22 oktober 2005 #

Werkt de verbinding nog wel? Ik bedoel, iTunes ziet hem niet, maar kan je hem bijvoorbeeld wel gebruiken voor internet e.d.?

Ik herken het probleem in zoverre: ik heb al 2 airport express-en naar de eeuwige jachtvelden moeten brengen (en trouwens 2 keer een nieuwe gekregen van Apple), het zijn niet de meest duurzame apparaten.

Het wil trouwens wel helpen om de airport express volledig te resetten. Ik weet niet of je dit al hebt geprobeerd. In de handleiding staat hoe je dit moet doen, want er zijn een aantal soorten reset.

Als laatste opmerking: het configureren als bridge voor je netwerk is een &^^$$%#$#-werk! Ik ben er ook lang mee bezig geweest om het goed te krijgen. Je volgt het stappenplan en nog werkt het niet! Het lijkt ook wel alsof het elke keer weer anders gaat.

In alle gevallen: succes!

Cro

Cro op 22 oktober 2005 #

Tja, het vreemde is dat het internet inderdaad wel werkt. Nog vreemder is dat de configuratie tot nu toe nooit een probleem is geweest. Als ik de express reset en opnieuw configureer dan is er geen probleem en werkt ie feilloos, echter wanneer ie als verlengstuk van de extreme wordt geconfigureerd verdwijnt de express optie uit het iTunes menu……t’is me een raadsel.

GuusII

GuusII op 22 oktober 2005 #

Ik had dit gisteren ook. Gewoon iMac geherstart en alles deed het weer.

Had het flauwe vermoeden dat het door de iTunus update kwam…

Cro

Cro op 22 oktober 2005 #

ik heb meerdere keren m’n laptop herstart. Echter zonder het gewenste resultaat. Ook ik heb het gevoel dat het met de update te maken heeft..

Over dit topic

Gestart op 22 oktober 2005 door Cro

Laatste reactie door Cro

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen