One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Apple) » iTunes Gift Card, iTunes Gift Certificate

iTunes Gift Card, iTunes Gift Certificate

Junnio

Junnio op 11 maart 2007 #

Hoi,
Mijn vragen zijn vrij duidelijk, het gaat allemaal over de iTunes Gift toestanden en ik hoop dat jullie een beetje kunnen helpen:

1) Is er een verschil tussen een iTunes Gift Card of een iTunes Gift Certificate?
2) Als je er een hebt, heb je dan een iTunes account nodig om deze te activeren of kan je door middel van de kaart een account aanmaken?
3) Welke manieren zijn er om zo’n kaart te kopen ZONDER iTunes account (dus niet met de iTunes Store)?
4) Welke manieren zijn er om deze card aan te krijgen? (via post, via mail, …?)
5) Zijn deze kaarten verkrijgbaar in euro’s? (heb op prentjes alleen $ gezien)
6) Welke kaarten zijn er? Ik bedoel hiermee tussen welke waarden hebben deze kaarten? (bv.: je hebt er van 1 euro, 5 euro en 10 euro)

iWordfreak

iWordfreak op 11 maart 2007 #

1) Is er een verschil tussen een iTunes Gift Card of een iTunes Gift Certificate?
Ja, de ene is via mail de andere is een echte kaart die verzonden word.

2) Als je er een hebt, heb je dan een iTunes account nodig om deze te activeren of kan je door middel van de kaart een account aanmaken?
Ja je kan een account maken via die kaart zonder je een bankkaart moet hebben

3) Welke manieren zijn er om zo’n kaart te kopen ZONDER iTunes account (dus niet met de iTunes Store)?
Op de online Apple store : http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore/

4) Welke manieren zijn er om deze card aan te krijgen? (via post, via mail, …?)
Zoals ik al zei: via post of mail wat je maar wilt

5) Zijn deze kaarten verkrijgbaar in euro’s? (heb op prentjes alleen $ gezien)
Ja

6) Welke kaarten zijn er? Ik bedoel hiermee tussen welke waarden hebben deze kaarten? (bv.: je hebt er van 1 euro, 5 euro en 10 euro)
Van 15 en 25 euro

Junnio

Junnio op 11 maart 2007 #

ERG bedankt voor dit antwoord, het is exact wat ik zocht !

iWordfreak

iWordfreak op 11 maart 2007 #

Graag gedaan  :)

Over dit topic

Gestart op 11 maart 2007 door Junnio

Laatste reactie door iWordfreak

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen