One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Apple) » iTunes bibliotheek overzetten naar nieuwe computer

iTunes bibliotheek overzetten naar nieuwe computer

kimvd

kimvd 6 jaren geleden #

Hey iedereen,
ik weet niet of deze vraag al vaker is gesteld dus het spijt me alvast als dat zo is.
Ik heb een nieuwe iMac aangeschaft, en vraag me af hoe ik mijn muziek kan overzetten naar de MAC maar zonder dat ik alles overnieuw moet gaan ordenen.
Ik heb nu net alles netjes op de PC, met afbeeldingen, albums, artiesten, titels, jaar etc. en heb niet heel veel zin om dit allemaal weer overnieuw te gaan ordenen.
Weet iemand misschien hoe ik dit gemakkelijk kan doen, waarbij ik de ID3-Tags behoud?
Alvast bedankt!
Groetjes Kim

Afroman

Afroman 6 jaren geleden #

Die dingen staan in de MP3′s “gegraveerd”.
Dus met een externe harde schrijf kun je alles op je Mac zetten.

Yaris

Yaris 6 jaren geleden #

Volg de instructies in Back up your iTunes library by copying to an external hard drive.

MacMeijers

MacMeijers 6 jaren geleden #

Ik weet niet hoe iTunes op een PC bestanden ordent, maar op je Mac kun je in ieder geval alles importeren in iTunes met “Archief–Voeg toe aan Bibliotheek”. Als de ordening hetzelfde is kun je de bestanden gewoon in je iTunes map slepen.

Yaris

Yaris 6 jaren geleden #

En euh Kim … Gefeliciteerd met je aankoop en veel plezier met je nieuwe iMac en op dit forum.  :)

Over dit topic

Gestart 6 jaren geleden door kimvd

Laatste reactie door Yaris

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen