One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPod touch » iPod touch waar goedkoopst?

iPod touch waar goedkoopst?

Maarten0342

Maarten0342 op 30 mei 2009 #

Hoi,

Waar kan ik de ipod touch het goedkoopst krijgen?
Ik hoorde van de Mediamarkt Ipod Mania, maar wanneer is dat?

En op de apple america site is de prijs 229 dollar is 160 euro…
Maar klopt dat wel? Op apple NL is die nl 219 euro…

Dus waar is die het goekoopst :D  

Groetjess

moller

moller op 30 mei 2009 #

http://www.kieskeurig.nl/mp3-speler/apple/ipod_touch_-_2e_generatie_8_gb/prijzen/237956/#prijzen

sven-

sven- op 30 mei 2009 #

Tweakers – Pricewatch

Winkels die altijd een lagere prijs hanteren:
- Pro Warehouse – http://www.prowarehouse.nl

Andere opties zijn uit buitenland halen* (er helemaal naartoe reizen voor alleen een iPod loont niet), of wachten op acties:
- Mediamarkt iPod Mania
- Apple Black Friday
- Dixons tax free
etc.

* Op de site van Apple – US moet nog BTW worden toegevoegd. En via de legale importmanier een iPod uit US laten opsturen brengt nog 19% BTW + 6% importkosten met zich mee bij controle aan de grens (geldt niet voor opsturen uit andere landen binnen de EU)

En natuurlijk zijn er altijd een heleboel (lokale) (web)winkels die vast van tijd tot tijd eens korting geven.

Volgende keer: zelf zoeken!

Yvesm007

Yvesm007 op 30 mei 2009 #

Om eerlijk te zijn zou ik op dit moment nog geen iPod touch kopen.
(Meestal) worden ze in september vernieuwd, en dan zit er een sérieus prijsverschil in tussen die van nu (8GB) en de vernieuwde dan (8GB, of mss wel 16GB!)
Als ik jou was, wachte ik nog even dan ook nog, tevens met 3.0 dat op komst is, wat je anders ook nog eens (via de juiste wegen) 10€ kost.

Nietzman

Nietzman op 30 mei 2009 #

Bij een nieuwe MacBook!

KingAchille

KingAchille op 30 mei 2009 #

Mocht je toevallig ook een Mac willen, kan je iPod touch wel eens goedkoop uitvallen!

k-the-ripper

k-the-ripper op 31 mei 2009 #

Ik wil helemaal niet weten waar de touch goedkoop is.
Heb m gekocht toen ie uitkwam — dus gewoon de hoofdprijs betaald
Geen moment spijt van gehad ondanks dat er paar maanden later voor weer veel geld een iPhone (eerste versie) bijgekomen is.

recoiller

recoiller op 31 mei 2009 #

De goedkoopste kun je in Engeland mee krijgen voor omgerekend 170 euro..
Is ook nog dichtbij..

Soulshaker

Soulshaker op 31 mei 2009 #

"k-the-ripper"

Ik wil helemaal niet weten waar de touch goedkoop is.
Heb m gekocht toen ie uitkwam — dus gewoon de hoofdprijs betaald
Geen moment spijt van gehad ondanks dat er paar maanden later voor weer veel geld een iPhone (eerste versie) bijgekomen is.

Jij niet , maar de TS Maarten0342 wel.
Niet iedereen kan met geld smijten he  :?

Bert_9999

Bert_9999 op 31 mei 2009 #

De goedkoopste kan je denk ik krijgen bij amazone(.co.uk) …

deze leveren in België en Nederland

Soulshaker

echt , damn , ik dacht alleen cd’s , DVD’s en boeken  :o

k-the-ripper

@Soulshaker
Heb je helemaal gelijk in  niet iedereen kan/wil met geld smijten. Doe ik ook zeker niet :)
Maar goed dan moet je er geen poll aan vastknopen met de vraag wat je ervoor betaald heb – je keuze van een poll mag je over het algemeen toch toelichten ?

Soulshaker

Oh , is er een poll?
Lol, daar heb ik over gekeken :P

Ja,  maar je kan wel begrijpen dat je bericht wat patserig overkwam , nietwaar  :P

k-the-ripper

Als er geen poll had gestaan wel ja   nu vind ik het meevallen. :)
Ik hoop dat TS voor een redelijke prijs aan zijn iPod kan komen, wat de achterliggende gedachte van mijn verhaal was is dat als ik besluit om iets te kopen het dan ook aanschaf als ik dat bedrag er voor over heb en vervolgens mezelf dwing
om niet meer te kijken wat de prijzen gaan worden.

Ik weet/wist dat de iTouch echt wel in prijs zou gaan dalen maar als ik daar op wacht blijf ik wachten , na aanschaf dus niet meer bekommeren om de prijs want dan wordt je gek
(mijn plasma TV van 2 jaar oud kost nu nog maar de helft van wat ik er destijds voor betaald heb, ik slaap er geen nacht minder goed om – that’s life en zo gaat het met alles)

Dat je je gaat orienteren waar je meeste voordeel kunt krijgen is niet meer als logisch.

jjpijpker

jjpijpker op 19 juni 2009 #

Volgens mij kun je het beste iemand zoeken die hem net “gratis” heeft gekregen bij een Mac. Laat ik toevallig net zo iemand zijn.. :lol:   anybodyy?:p

Eduard

Eduard op 23 juni 2009 #

In Zweden zijn sommige apple produkten iets goedkoper, en er is een stukje onderhandel ruimte……. dat maakt het leuker om iets te kopen…

Over dit topic

Gestart op 30 mei 2009 door Maarten0342

Laatste reactie door Eduard

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen