One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPod touch » iPod Touch 5G springt onverwachts willekeurig uit.

iPod Touch 5G springt onverwachts willekeurig uit.

Profielfoto van FloorvN

FloorvN op 11 januari 2017 #

Dag Allemaal,

Ik zit hier met een iPod Touch 5G van mijn moeder welke sinds korte tijd vervelende problemen vertoond.
Hij gaat onregelmatig tijdens gebruik opeens plotseling uit, en is dan ook niet meer op normale wijze aan te zetten.
Enkel nog met geluk soms als je hem aan de oplader hangt, of voor enige seconden de Home+Power knop indrukt..

Ik heb de iPod recentelijk helemaal geüpdatet naar de laatste IOS versie welke beschikbaar is 9.3.5, maar de problemen bleven.
Onlangs de iPod een volledige herstel gegeven via iTunes, de iCloud back-up en muziek weer teruggeplaatst alles werkt weer zoals je zal verwachten, maar weer komen de problemen weer terug.

Ik heb zelf het vermoeden dat er mogelijk iets goed mis is met de accu, maar dit zijn enkel vermoedens.
Wellicht heeft de accu iets van een calibratie nodig of zo ?
Wat is hiervoor dan de juiste methode ?

Ik ben van plan hem zo even aan Coconut battery te hangen, wellicht komt daar wat interessante informatie uit..

ben benieuwd of iemand van jullie mij tips of adviezen kan geven,

Dank bij deze,

Profielfoto van FloorvN

FloorvN op 11 januari 2017 #

Bij deze een screenshot van recente diagnose van Coconut battery :
Wat ik hieruit haal is dat de accu wel wat prestaties mist vanwege slijtage, maar zijn deze waardes extreem ?
Wat vinden jullie hiervan ?

kostenlose bilder

Profielfoto van FloorvN

FloorvN op 15 januari 2017 #

heeft er iemand een idee ?

Profielfoto van HELEMAAL_NIKS

HELEMAAL_NIKS op 23 januari 2017 #

Heb je al geprobeerd de iPod helemaal opladen, dat je zeker weet dat hij 100% vol is. En dan helemaal leeg laten lopen. Volgens mij is het ook zo dat de iPod Touch geen batterij sensor heeft. Want het is niet mogelijk om een percentage naast het batterij icoontje te tonen. Als hij daarna nog gek blijft doen zou ik het ook niet meer weten. Want zo te zien is het probleem wel hardwarematig, aangezien een reset niet werkt.

Over dit topic

Gestart op 11 januari 2017 door FloorvN

Laatste reactie door HELEMAAL_NIKS

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?