One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPod » iPod pincode vergeten

iPod pincode vergeten

hallow

hallow op 22 januari 2008 #

mijn slot voor mn ipod is .. de code is geactiveert, maar ik ben de pincode vergeten.
kan iemand mij miss fijn uitleggen wat ik allemaal precies moet doen om te ontgrendelen please?

mvg.

sanders1515

sanders1515 op 22 januari 2008 #

Je gejatte ipod mee naar huis nemen en dan aan itunes hangen, en dan restoren/herstellen

Maced.2

Maced.2 op 22 januari 2008 #

"iSanderr0"

Je gejatte ipod mee naar huis nemen en dan aan itunes hangen, en dan restoren/herstellen

:sealed:   waarom dan de oplossing geven.

wie weet is het echt wel zijn Ipod ?

al lijkt me dat sterk hoor wie vergeet nou zijn code van zijn iPod

hallow

.. kan iemand me gwoon ff duidelijk vertellen hoe dit ff moet? please

your Admin

your Admin op 22 januari 2008 #

Dat is toch net al verteld? Je download iTunes, installeerd het, connecteer je iPod (indien nodig koop je een USB draadje bij de dixons ofzo ze zijn ‘maar’ 15 euro). Dan krijg je in iTunes je iPod te zien, en dan druk je op herstellen.

hallow

is al gelukt. .

Maced.2

"hallow"

is al gelukt. .

en bedankt  :?

Afroman

Afroman op 22 januari 2008 #

Volgens mij moest je hem alleen aan je computer aansluiten. iTunes ontgrendeld hem wel.

sanders1515

sanders1515 op 22 januari 2008 #

"your

Dat is toch net al verteld? Je download iTunes, installeerd het, connecteer je iPod (indien nodig koop je een USB draadje bij de dixons ofzo ze zijn ‘maar’ 15 euro). Dan krijg je in iTunes je iPod te zien, en dan druk je op herstellen.

Haha go’your admin’ :P  

ipod draadje bij de dixons kost bijna niets, goedkoper dan een ipod, trouwens als je de ipod in de computer steekt kan je de naam ervan ook nog veranderen in je eigen naam

WaZoo

WaZoo op 22 januari 2008 #

Misschien moeten we hier maar een “sticky” van maken, handig voor al die vlugge vingers  :evil:

Maced.2

"WaZoo"

Misschien moeten we hier maar een “sticky” van maken, handig voor al die vlugge vingers  :evil:

goed idee  :evil:

[ Maced.2 weet ook niet alles ]

qroy

qroy op 23 januari 2008 #

Zelfs als je je iPod legaal koopt moet je wel eens een pincode ‘kraken’. Toen ik mijn iPod Touch bij de mediamarkt kocht en thuis aan de computer hing, werd mij verteld dat ik de ‘iPod van Mediamarkt’ aan de originele computer moest hangen om ‘m te ontgrendelen. Ding was dus al gebruikt door de lokale MM! Heb ik ‘m maar teruggebracht en een nieuwe besteld bij Apple zelf…

WaZoo

WaZoo op 23 januari 2008 #

MediaMarkt  :sealed:

sanders1515

sanders1515 op 23 januari 2008 #

"qroy"

Zelfs als je je iPod legaal koopt moet je wel eens een pincode ‘kraken’. Toen ik mijn iPod Touch bij de mediamarkt kocht en thuis aan de computer hing, werd mij verteld dat ik de ‘iPod van Mediamarkt’ aan de originele computer moest hangen om ‘m te ontgrendelen. Ding was dus al gebruikt door de lokale MM! Heb ik ‘m maar teruggebracht en een nieuwe besteld bij Apple zelf…

Dat verhaal is bom, nooit bij mediamarkt kopen dus

pdedecker

pdedecker op 08 december 2008 #

"Maced.2"

al lijkt me dat sterk hoor wie vergeet nou zijn code van zijn iPod

Ken je dat fenomeen dat je een PIN-code al zo vaak getypt hebt, dat je de handeling onthoudt in plaats van de PIN-code? Wel, dat was bij mij het geval, maar nu ben ik de handeling vergeten. Ik kan nu alleen nog binnengeraken op mijn iPod als ik er niet bij stilsta dat ik de PIN-code eigenlijk niet eens meer ken.

essiw

essiw op 08 december 2008 #

euh beetje nutteloos om een topic van een jaar geleden te reanimeren?

pdedecker

pdedecker op 08 december 2008 #

"essiw"

euh beetje nutteloos om een topic van een jaar geleden te reanimeren?

Ah, dit is vast het welkomstcomité. :roll:

tommy666

tommy666 op 08 december 2008 #

Hoewel verkeerd aangebracht,heeft essiw hier wel degelijk een punt.

max19998

max19998 op 21 juni 2011 #

XD jonge ik heb mijn vriendinnetje mijn ipod geleend XD
en ze heeft hem veranderd XD

maar ik hou nog wel van haar hoor Benthe XXXX:heart:

rick-opel

rick-opel op 12 december 2011 #

Misschien ben ik nu dom bezig hoor, maar mijn vriendin haar iPod geeft aan dat hij aan de computer moet via zo’n usb stekker + het Itunes logo. Dit heb ik gedaan. Vervolgens vraagt hij om een toegangscode dat ik die in moet voeren op de iPod. Volgensmij is ie van slag, want ik kan helemaal niks invoeren?

Groet,
Rick

jordy99

jordy99 op 01 juli 2012 #

hey -opel,

Ik heb nou precies het zelfde probleem!!
Heb jij die al verholpen?

Gr

Jordy99

Over dit topic

Gestart op 22 januari 2008 door hallow

Laatste reactie door jordy99

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen