One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS Apps » Iphone4 ging uit en gaat niet meer aan?

Iphone4 ging uit en gaat niet meer aan?

Theo7

Theo7 op 10 januari 2011 #

Hallo allemaal,

Ik had juist een viedeotje genomen van een koe die aan het bevallen was.
Nu wilde ik hem op FB zetten dus zei upload en legde hem op me tafel.
Toen ik 20 minuten later weer binnenkwam was me iphone helemaal uit.
Ik heb een volle batterij, was slechts twee uur sinds ik hem de hele nacht had opgeladen.
Ik krijg hem ook niet meer opgestart, er gebeurt helemaal niks, alleen maar een zwart scherm.
Heb hem voor alle zekerheid toch maar weer op laden gezet, maar er gebeurt helemaal niks, geen batterijsymbool, geen appeltje, niks.

Ik heb hem nog maar twee maanden en heb geen jailbreak gedaan en dus ook alleen maar goedgekeurde apps van the appstore.

Iemand enig idee of er een trick is om hem alsnog optestarten, en waarom dit gebeurde?
Ik heb dit met me iphone 3 nog nooit gehad, en me iphone4 tot nu toe dus ook niet.

Help!

waterbanyan

waterbanyan op 10 januari 2011 #

Heeft u U downloadt Andere software?

Ravaso

Ravaso op 10 januari 2011 #

Heb je al geprobeerd om de aan en uitknop en de home button tegelijk eventjes in te drukken en vast te houden..?

mwlk

mwlk op 10 januari 2011 #

Heb je al geprobeerd je iPhone resetten? (De Home en On/Off knoppen 10 seconden lang tegelijk ingedrukt  houden)
<edit>  Ravaso was me al voor…

Theo7

YES!!!! :-):cool::thumbsup:

Bedankt voor de reakties!
Inderdaad werkt het weer nadat ik me iphone heb gereset!
Had geen flauw idee dat men dat zo kon doen, maar had dus wel stiekem op zo’n simpele oplossing gehoopt.
Nogmaals bedankt! Mijn dag is weer goed! ;-)

Ravaso

Ravaso op 10 januari 2011 #

Mooi dat het opgelost is…

Het is niet echt een reset maar je iPhone is gewoon helemaal uitgegaan.. waarschijnlijk iets mis gegaan met uploaden (vastgelopen).
Daarna is je iPhone helemaal uitgeschakeld.
Je kan hem ook zelf helemaal uitschakelen door de on/off knop en de home button in te houden..
je krijgt dan een slider met de tekst Zet uit..

Theo7

Nogmaals bedankt.
Ik weet inderdaad hoe jem aan en uitzet, maar dat werkte dus niet.
Ik had geen flauw benul van de reset optie.
Want toen startte hij dus wel :-)
Dit vind ik nou het mooie van OMT dat je altijd
Om hulp kan vragen en vrijwel altijd snel reakties
Krijgt. Echt fantastisch!

Hansi2124

Hansi2124 op 10 januari 2011 #

Even inhaken op dit onderwerp:
Een collega van mij krijgt haar iPhone 3GS niet uit met de aan/uit knop rechtsboven op het toestel. Ook niet i.c.m. de Home button helaas. Hij blijft dus constant aan.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Yggdrasil

Yggdrasil op 10 januari 2011 #

Wat gebeurt er als ze haar iPhone aan een Mac/Pc hangt en probeert te synchroniseren? Verschijnt er niets op het scherm?

na3na3_morocco

na3na3_morocco op 17 november 2011 #

Dank je wel!!!!! ik maar aan het denken dat ik morgen men zegje zou doen bij de Apple shop..  Ik hoopte enkel dat het niets zou verwijderen als ik het ging resetten maar dat was niet het geval.. dank u wel allemaal..

roxz

roxz op 29 november 2011 #

ok ik heb dus zo’n beetje hetzelfde probleem, sinds een paar uur geleden is mijn Iphone uitgevallen ( batterij stond nog op 20%)

Ik heb een volledig zwart beeld en ongeveer 5 minuten voordat hij uitviel deed mijn home-knop raar…hij reageerde nauwelijks. Nu is de telefoon dus uit en ik dacht misschien reageert hij als ik hem in de oplader doe…niets het scherm blijft zwart, ook de combinatie on/off-knop/home-knop werkt niet. Toen las ik hier dat ik hem even moest aansluiten op mijn MAC, maar ook hier geen reactie van Itunes en/of Iphoto.

Heb niets ‘vreemds’ met de Iphone gedaan en hij is niet gejailbreakt!!!
Ik heb nog garantie, maar uit ervaring weet ik dat ze 9 van de tien keer met een smoesje komen zodat de schade buiten je garantie valt en ik heb geen zin om voor de reparatie te betalen, heb dit toestel nu ongeveer sinds begin april!!!

Kan iemand mij helpen?

MR.LARS

MR.LARS op 07 juli 2014 #

Hallo iedereen, mijn iphone4 gaat sinds vandaag niet meer aan. Ik wou hem uit mijn broekzak pakken en even kijken of ik een berichtje had maar hij doet het gewoon niet meer. Ik heb alleen maar een zwart beeld en ik krijg hem met geen mogelijkheid aan. Ik heb hem aan de lader gezet maar doet het ook niet. De batterij was nog boven de 70 %. Heeft iemand een oplossing voor mij? PS: Ik heb er geen garantie op ik wil zoooo graag een oplossing zodat ik gewoon weer mijn gang kan gaan op mijn mobiel.

KarelWillem

KarelWillem op 07 juli 2014 #

Home-knop en power-knop samen ingedrukt houden, totdat de iPhone weer opstart.

MR.LARS

MR.LARS op 08 juli 2014 #

Maar mijn power knop is kapot

KarelWillem

KarelWillem op 08 juli 2014 #

Tsja, dát had je er niet bij verteld natuurlijk.

Laten repareren? Helaas is dat nu net een relatie dure reparatie (± 50 euro).

Over dit topic

Gestart op 10 januari 2011 door Theo7

Laatste reactie door KarelWillem

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen