One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPhone » iPhone leegmaken

iPhone leegmaken

Aardsengel

Aardsengel op 18 oktober 2010 #

http://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-g1-verkopen-hoe-wissen

Lucas Raggers op 19 juli 2008 #
Bij de voorkeuren op de iPhone zit gewoon een resetknop. Dit wist alle muziek, emailaccounts etc.

en:

http://www.iphoneclub.nl/6811/wipe-app-je-iphone-veilig-leegmaken/

Is bovenstaande informatie nog steeds de juiste manier?

Ik wil mijn iPhone leegmaken, dat wil zeggen terug naar fabrieksinstellingen. Hij gaat weg en ik vind het niet nodig dat anderen bij mijn gegevens kunnen.

GT1988

GT1988 op 18 oktober 2010 #

Waarom zet je hem niet gewoon in herstel modus? (aan itunes hangen en aan/uitknop + home-button ingedrukt houden tot je iphone uitvalt en dan de homebutton vasthouden tot je het itunes logo ziet)
Dan kan de nieuwe eigenaar hem als een nieuwe iphone configureren.

Zo heb ik het in ieder geval gedaan.

marvand

marvand op 18 oktober 2010 #

@ gt1988

Dat zou ik dus NOOIT doen. kijk even wat dit programma kan doen

timmiex

timmiex op 18 oktober 2010 #

wat GT1988 zegt is het beste is de iPhone gewoon helemaal nieuw.

marvand

marvand op 18 oktober 2010 #

Ja vooral doen wat gt zegt, ik geloof niet dat je mijn eerder antwoord heb gezien!

Als je je iPhone allen in herstelmodus zet kan ik je iPhone gewoon weer in gebruik nemen met al je persoonlijke data erop, dus vooral doen wat gt en timmiex zeggen.

timmiex

timmiex op 19 oktober 2010 #

zet hem dan in DFU

Aardsengel

Aardsengel op 19 oktober 2010 #

Euh,

Hij moet “gewoon” leeg. Geen proggies, muziek, contacten en alle andere persoonlijke dingen. De volgende gebruiker moet niet iets van mij kunnen vinden.

In herstel modus is toch nog steeds niets verwijderd? In dfu modus wel? Wat is wijsheid?

marvand

marvand op 22 oktober 2010 #

Alleen in restore of DFU zetten zal ik niet doen, zoals ik al zei in mijn eerste reactie kan je met RECboot je iDevice gewoon weer in gebruik nemen.

Als je hiervoor kiest, herstel dan ook daadwerkelijk nadat je hem in restore of DFU heb gezet.

waarom niet simpel kiezen voor wissen (via je algemene instellingen op je iDevice)?

Aardsengel

Aardsengel op 22 oktober 2010 #

marvand op 22 oktober 2010

Alleen in restore of DFU zetten zal ik niet doen, zoals ik al zei in mijn eerste reactie kan je met RECboot je iDevice gewoon weer in gebruik nemen.

Als je hiervoor kiest, herstel dan ook daadwerkelijk nadat je hem in restore of DFU heb gezet.

waarom niet simpel kiezen voor wissen (via je algemene instellingen op je iDevice)?

Thnx,

In de oude topics stonden berichten waaruit bleek dat de telefoon niet geheel geleegd werd ondanks een wisopdracht. Ik heb inmiddels via iT een herstel en wis opdracht gegeven en ga maar uit van de eerlijkheid van de nieuwe ontvanger dat hij niet probeert oude gegevens te herstellen.

iPeppel

iPeppel op 04 april 2012 #

Ik heb van mn college een 2e hands iPhone 3G overgenomen. De inhoud is uiteraard gewist (instellingen – algemeen – stel opnieuw in – wis alle inhoud en instellingen).

Als ik de simkaart van mn eigen iPhone in doe kan ik alleen een alarmnummer bellen. Ik zie verder geen apps alleen afbeelding van kabeltje dat ik iPhone aan iTunes moet hangen. Klopt dat of is er iets te grondig gewist?

Aardsengel

Aardsengel op 04 april 2012 #

iPeppel op 04 april 2012

Ik heb van mn college een 2e hands iPhone 3G overgenomen. De inhoud is uiteraard gewist (instellingen – algemeen – stel opnieuw in – wis alle inhoud en instellingen).

Als ik de simkaart van mn eigen iPhone in doe kan ik alleen een alarmnummer bellen. Ik zie verder geen apps alleen afbeelding van kabeltje dat ik iPhone aan iTunes moet hangen. Klopt dat of is er iets te grondig gewist?

Als je een iP 3g helemaal opnieuw wilt instellen dan klopt het. Door de iPhone aan iTunes te “hangen” kun je hem initialiseren en naar jouw wens instellen. Inmiddels zijn meerdere telecom netwerken mogelijk. Is de iPhone al “unlocked” of gebruikt jouw collega hetzelfde netwerk?

iPeppel

iPeppel op 05 april 2012 #

Is gelukt. Gelukkig geen gedoe gehad met iTunes. Accepteerde de telefoon. Hoefde er maar een minuut aan te hangen en toen was het oke.

Monicahm

Monicahm 2 jaren geleden #

Heb van mijn zoon een 1ste generatie I Phone gekregen.Leeggemaakt en nu…. Als de telefoon aan I tunes wordt “gehangen” herkent I Tunes hem niet . Ook de computer herkent hem niet. De telefoon laat alleen het Apple logo zien.
Kan iemand hulp bieden??

Over dit topic

Gestart op 18 oktober 2010 door Aardsengel

Laatste reactie door Monicahm

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen