One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS » Iphone blijft om wachtwoord vragen

Iphone blijft om wachtwoord vragen

nietzo

nietzo op 11 november 2012 #

Beste OMT community,

Dit is mijn eerste post hier, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb sinds gister dat: als ik een app download (iphone4s) dat hij om mijn wachtwoord blijft vragen.
Hierdoor kan ik dus ook geen apps downloaden omdat hij niet verder gaat, maar steeds opnieuw dat popup scherm weergeeft.

Het is 100% zeker het goede wachtwoord,
Ik heb al mijn settings gereset op me iphone,  op iTunes heb ik al alle computers en bevoegden verwijderd maar dat hielp ook niet.

Hebben jullie hier ervaring mee? zoja is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!

Gr Nz

Dave123

Dave123 op 11 november 2012 #

Bij mij is dat ook hoor, elke keer dat je een app wilt downloaden (maakt niet uit, gratis of betaald) moet je je wachtwoord ingegeven. Maar als je een app downloadt, en je geeft je wachtwoord in, kan je 15 min apps downloaden die gratis zijn, en updates downloaden heb je sinds iOS 6 geen wachtwoord meer voor nodig.

Hopelijk hielp het wat :p

nietzo

Hey Dave!

maar zo bedoel ik het niet, dat had ik inderdaad ook altijd.

Maar nu als ik dat scherm krijg van: voer je wachtwoord in, dan doe ik dat.
En meteen daarna krijg ik dat zelfdescherm opnieuw.
Het maakt niet uit hoevaak ik mijn wachtwoord invoer. hij blijft het steeds vragen, tot dat ik cancel druk.
M’ja dan heb ik alsnog mij app niet op m’n iphone.

Snap er nietsvan.
Maar evengoed bedankt ;)

Dave123

Dave123 op 11 november 2012 #

Ahn :p
Nee inderdaad, dat klopt niet helemaal :p
Heb je al geprobeerd gewoon eens simpel uitteloggen op de App & iTunes Store?

Strifer

Strifer [moderator] op 11 november 2012 #

en als dat niet helpt probeer dan even via Safari (of andere browser) even het wachtwoord (tijdelijk) te veranderen bij je Apple ID (appleid.apple.com).

Fuuf

Fuuf op 11 november 2012 #

Dit had ik vandaag ook met een nieuwe iPod. Dit trad opbij het inloggen voor de 3 beveiligingsvragen. Ook na het correct ingeven van het wachtwoord kon ik niet de app downloaden (hij blijft vragen om wachtwoord).

Wat ik vervolgens gedaan heb is een muzieknummer met iTunes (op de iPod) te downloaden en het wachtwoord op te geven. Daar werkte het invoeren van een wachtwoord wel en kon ik vervolgens ook weer downloaden in de AppStore.

Mogelijk dat dit je helpt.

puchelaar

puchelaar op 11 november 2012 #

Wellicht een duffe vraag, maar heb je je iphone al een keer opnieuw opgestart?

nietzo

Hey thanks voor al jullie snelle reacties!

Ik heb dus net mijn iphone teruggebracht naar fabrieksinstellingen. en als nieuwe iphone ingesteld.
Maar dat is dus allemaal voor niets geweest want ik heb nogsteeds het zelfde probleem.
Hij gaf wel net aan dat hij mn iphone op dat moment niet kon activeren :S
Weet niet wat het inhoud want voorderest doet alles gewoon normaal.

Dave: Ja heb ik idd al geprobeerd maar helaas.
Strifer: Heb ik net geprobeerd, werkt ook niet.
Puchelaar: Ja dat probeerde ik als allereerst ;)  

Fuuf: Ja presies dat heb ik ook dus, Ik heb nu net zoals jouw een liedje via itunes (op de iphone) proberen te kopen maar bij mij krijg ik dan exact hetzelfde :(

Pete.Z

Pete.Z [moderator] op 11 november 2012 #

Weet je echt zeker dat je het correcte wachtwoord gebruikt voor het account wat actief is? Ik heb zelf meerdere accounts, en heb ook wel eens een verkeerde combinatie geprobeerd tot gekmakens toe…….

nietzo

Hmm vreemd, maar ik denk dat het nu is opgelost. :D
Ik heb net de app gekochtvia de iTunes op me laptop.
Hier moest ik eerst 3 beveiligingsvragen beantwoorden voordat ik verder kon. (had iets te maken voor als ik me wachtwoord zou vergeten) dat heb ik gedaan en daarna kon ik hem gewoon downloaden.

Daarna ook even een gratis appgedownload op me iphone (gewoon om te kijken of hij het daar weer doet) en nu ging het ineens zonder problemen. Hij vroeg niet eens meer om mijn wachtwoord :S

N’ja ik weet het allemaal niet meer. :P   Maar volgens mij doet hij het nu gewoon weer.

Thanks allemaal! ;)

Over dit topic

Gestart op 11 november 2012 door nietzo

Laatste reactie door nietzo

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen