One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPhone » iphone 5 16gb simlock free voor 689 euro????

iphone 5 16gb simlock free voor 689 euro????

darkdopke

darkdopke op 14 september 2012 #

Hier schrok ik toch wel van…

Op de duitse apple site kun je de iphone 5 al bestellen. Ik hoor hier vaker verhalen dat hij net zo duur zal zijn als de iphone 4s bij de launch. Daar kun je de 5 bestellen voor 689 euro… ipv 599 voor de 4s.

Gaat dit ook in Nederland zo gebeuren?

pfff

Hansi2124

Hansi2124 op 14 september 2012 #

Wordt misschien nog duurder als de btw van 19 naar 21 procent gaat………

iKweethetbeter

iKweethetbeter op 14 september 2012 #

Daarnaast is een iPhone ook een MP3 speler, dus zit er ook die fantastische thuisheffing op!

darkdopke

darkdopke op 14 september 2012 #

pff… wordt dan toch misschien een 4s … vindt dat grotere scherm eigelijk niet heel veel voordelen hebben

MauritsBD

MauritsBD op 14 september 2012 #

Indd, we worden genaaid waar we bij staan. Sorry, maar ik vind een nieuwe telefoon echt niet zoveel waard als ik reëel denk..

Steo

Steo op 14 september 2012 #

ik vind een telefoon eigenlijk het wel waard. Ik denk dat ik opgeteld meer met mijn iphone doe dan met mijn macbook… Ik gebruik hem echt als zakcomputer zal ik maar zeggen

Dr. User

Dr. User op 14 september 2012 #

Inderdaad. Kan je in het dagelijks leven nog zonder iPhone? Leg je iPhone maar eens een weekje weg, kijken hoelang je het volhoudt. :lol:

De prijs verlagen is niet nodig, Apple verdient er genoeg aan. Ze zijn al uitverkocht, dus dikke winst! :)

SanderTreur

SanderTreur op 14 september 2012 #

Hansi2124 op 14 september 2012

Wordt misschien nog duurder als de btw van 19 naar 21 procent gaat………

Als ie 600 euro zou zijn zou hij bij de verhoging 610 zijn. Vind ik nog meevallen.

Rolf

Rolf op 14 september 2012 #

Ik sla deze over geloof ik. Net zoals ik de 4 heb overgeslagen. Ik denk dat ik nu met de 4S aan de gang ga. Lijkt me meer dan uitstekend, en zojuist is de prijs ook beter geworden… ;-)

1
3GS
4S
5S in 2013?

Lijkt me prima volgorde…. :-)

Steo

Neemt niet weg dat ik het overigens erg jammer vind hoe exceptioneel de prijzen van mobiele abonnementen zijn gestegen. Echt niet normaal.

Hansi2124

Hansi2124 op 14 september 2012 #

Zolang de klant betaalt…….

ququlequ

ququlequ op 14 september 2012 #

1
3GS
4S
5S in 2013?
Lijkt me prima volgorde….

Ik ga straks van de 3G naar de 5. Ik ga me toch wat meemaken zo :yum:

<br />
Neemt niet weg dat ik het overigens erg jammer vind hoe exceptioneel de prijzen van mobiele abonnementen zijn gestegen. Echt niet normaal.<br />

Maar ik denk dat het dataverkeer met die zelfde lijn is mee gestegen.

Steo

Maar ik denk dat het dataverkeer met die zelfde lijn is mee gestegen.

Sinds 3 mrt 1,6 GB ontvangen en 254 MB verstuurd. En ik gebruik mijn telefoon heel erg veel. Maar heb dan ook wel overal WiFi. Dus wat dat betreft valt het data verkeer erg mee. Daarbij komt ook dat ik de T-Mobile 3G echt belabberd vind eigenlijk.

Ik wil wel erg graag naar een iPhone 5. Maarja, is er Sim Only wat de moeite waard is? Of toch huidige abbo behouden?

Thomas18NL

Thomas18NL op 16 september 2012 #

1,6 gb is erg weinig, dan zou ik gewoon een 250mb abo nemen als ik jou was =)

Over dit topic

Gestart op 14 september 2012 door darkdopke

Laatste reactie door Thomas18NL

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen