One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPhone » iPhone 4 batterij status verkeerd

iPhone 4 batterij status verkeerd

stefangrdorst

stefangrdorst op 12 maart 2012 #

Mijn iPhone 4 valt ineens uit bij een batterij percentage van rond de 28%. vervolgens wil ik hem opnieuw opstarten maar geeft al gelijk aan dat ik hem in de oplader moet doen, omdat de batterij helemaal leeg is.

Vervolgens leg ik hem aan de oplader voor 1 minuut en start de iPhone weer. Hij geeft aan dat die dan bijvoorbeeld rond de 32% is opgeladen, vervolgens laat ik hem leeg lopen tot de 27-28% en valt weer uit met weer precies hetzelfde probleem… hij zegt dat die leeg is… terwijl het percentage zegt van niet, die zegt 28%. Ik heb de update van 5.1 gedaan, maar dit probleem had ik hiervoor ook al sinds een paar dagen, maar het was me niet opgevallen dat mijn batterij niet aangaf dat deze helemaal leeg is.

Ik heb overigens ook alles geprobeerd met het resetten van de instellingen tot de telefoon zelf opnieuw resetten en zelfs een volledige herstel gedaan. Het maakt allemaal niet uit.

Wat nog vreemder is, als ik de telefoon oplaad tot de volle 100% vervolgens ga ik intensief filmpjes of games afspelen, na een half uur gamen en het afspelen van filmpjes geeft de telefoon nog steeds 100% aan. Ik heb het idee dat het percentage verkeerd wordt aangegeven. Het is geen heel vervelend probleem, maar het irriteert mij wel!

Iemand dit weleens meegemaakt of weet iemand een harde reset manier? ik heb overigens geen garantie meer.

bettooh

bettooh op 12 maart 2012 #

maakt of

Mac058

Mac058 op 12 maart 2012 #

Nog nooit iets over dit probleem gelezen of gehoord, kan je dus helaas niet helpen.
Neem contact op met Apple, kijken wat zij voor je kunnen betekenen.

Of Google even verder…

rqstadman

rqstadman op 12 maart 2012 #

Een vriend van mij had dit ook en in zijn geval een ipod resette hij hem en het probleem was opgelost

stefangrdorst

stefangrdorst op 13 maart 2012 #

Ik heb nu meerdere malen mijn telefoon gereset, bij de 3e keer is het gelukt, en staat het percentage weer goed! denk een kleine bugg ofzo in de software…

Bedankt voor de reacties!

Over dit topic

Gestart op 12 maart 2012 door stefangrdorst

Laatste reactie door stefangrdorst

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen