One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPhone » iphone 3gs activeren zonder sim

iphone 3gs activeren zonder sim

Artfark

Artfark op 30 januari 2014 #

hallo,

mijn oude iphone 3gs herkend simkaart niet meer. tijdens opstarten vraagt hij nu om een sim. kan ik zonder sim de iphone activeren zodat ik wifi wel kan gebruiken? de simkaart lezer is defect.

Groet,

Aart

Verdult

Verdult op 30 januari 2014 #

Ja, je kan dan alleen niet bellen en smsen. Volgens mij werkt iMessage dan nog wel maar niet meer op je nummer.

Artfark

Artfark op 30 januari 2014 #

hoe activeer ik hem dan want hij vraagt om sim

NielsDam

NielsDam op 30 januari 2014 #

Kan niet

iDuck

iDuck op 30 januari 2014 #

Volgens mij heeft deze 3GS nog een sim lock. Even op Google zoeken om deze te verwijderen, is simpel via itunes te doen.

Artfark

Artfark 7 maanden geleden #

Ok. Bedankt voor reacties. Gaat niet om simlock maar om activeren van iphone zonder dat hij de simkaart herkend. Lijkt er op dat dit niet kan.

SunKeeper

SunKeeper 7 maanden geleden #

Simpelste lijkt mij om gewoon ergens een random SIM-kaart vandaan te plukken, erin doen en opstarten.
Dan zie je vanzelf of de SIM-lock nog in de weg zit. Die kun je dan unlocken door de iPhone te herstellen. (clean install erop zetten)

iPhone kan dan wel niets met de SIM, maar gewoon de vliegtuigmodus aanzetten en Wi-Fi aan. Klaar.

Edit: excuus, ik lees niet goed. Never mind. Misschien zit er overigens wel vuil in de SIM-tray, dat al geprobeerd. Wellicht gaat die hem weer opnieuw herkennen.

iDuck

iDuck 7 maanden geleden #

Artfark 7 maanden geleden

Ok. Bedankt voor reacties. Gaat niet om simlock maar om activeren van iphone zonder dat hij de simkaart herkend. Lijkt er op dat dit niet kan.

Heb hier nog een 3gs liggen en zonder simkaart erin werkt deze prima. Neem aan dat je de simkaart al hebt verwijderd.

Over dit topic

Gestart op 30 januari 2014 door Artfark

Laatste reactie door iDuck

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen