11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iPad pre-order Nederland aanstaande?

Als ik goed ben ingelicht begon de pre-order van de iPad in de USA op 12 maart en de levering begon op 3 april. Wat is de verwachting voor de Nederlandse pre-order? Als de iPad in juli zijn Nederlandse premiere beleeft, dan zou de pre-order, in het geval van drie weken, ieder moment kunnen beginnen.

Toch?

Bijdrager
    iDaan98

Dat zou mooi zijn, heb bij een klasgenoot de iPad gezien. Haar vader had hem uit Amerika meegenomen. Ik vond hem eerst niks, maar hij is echt vet! Plannen gewijzigd dus. i.p.v. eerst Mac mini dan iPad is het eerst iPad dan Mac mini geworden. Echt een vet ding!

Bijdrager
    wjend

Ja, het zou zomaar kunnen dat er ergens deze week een persbericht met de data komt. Ik hoop het ook heel erg.

Bijdrager
    Macosxachist

Misschien is die (toch al erg late) première wel op 31 juli.:grin:

Bijdrager
    KarelWillem

Er is niet gezegd dat de levering in juli zou zijn. Dus wat dat betreft kan het volgende week, maar ook over zes weken zijn. Wie het weet mag het zeggen.

Bijdrager
    Paul26

Dat kan nog wel even duren.. De iPad staat gepland voor eind juli.. De preorder zal wel ergens in de eerste of tweede week van juli komen..

Bijdrager
    iSneaker

Ik verwacht toch wel ergens rond deze week een pre-order te kunnen plaatsen. We zitten nu in de tweede week van juni en juli komt toch wel aardig dichtbij..

Bijdrager
    KarelWillem

Verwacht het maar fijn. Maar ik geef je niet zo heel veel kans.
    Juli duurt 31 dagen, dus we hebben nog even een marge.

Geblokkeerd
    Breuf
    KarelWillem op 14 juni 2010

Verwacht het maar fijn. Maar ik geef je niet zo heel veel kans.
    Juli duurt 31 dagen, dus we hebben nog even een marge.

Wat ben je toch een naar, zuur mannetje. Altijd negatief. Een antwoord als:”Ik hoop voor je dat je er snel eentje kan pre-orderen” kunnen we van jou niet verwachten.

Ach, het leven zal je wel zo gemaakt hebben….

Bijdrager
    Ewout

Naar zuur mannetje? Ik denk gewoon nuchter. Is toch heel iets anders denk ik zo.

Ewout

Bijdrager
    KarelWillem

Hahaha. Zo. Word ik even neergesabeld zeg.:lol: Ook goedemiddag!
    Nou vooruit; ‘Ik hoop voor jou dat je er gauw eentje kan pre-orderen’. :thumbsup: *

*Maar ik denk het niet. :innocent:
    P.S.: Je avatar is zelfs op de vlucht geslagen na die reactie.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.