One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS Apps » Ipad en Ziggo

Ipad en Ziggo

lekboulevard

lekboulevard op 13 september 2010 #

Hoi,

Is er iemand die ervaring heeft met een Ipad gecombineerd met een Ziggo modem/abo.
Wij hebben problemen met uitgaande emails via Ziggo, inkomende mails komen wel binnen.
Ziggo kan ons geen oplossing bieden.

Peter

ronapple

ronapple op 13 september 2010 #

bij de account instellingen – geavanceerd en dan onderin poort 110 kiezen en daarna zorgen dat de nieuwe instellingen worden opgeslagen.
of bij uitgaande account kiezen voor ziggo en niet de oude instelling.gr.ron

Pieterr

Pieterr op 13 september 2010 #

Volgens de Ziggo website zouden deze settings moeten werken:

Server voor uitgaande e-mail: smtp.ziggo.nl
Poortnummer: 587
Gebruik SSL (Secure Socket Layer)/TLS: Ja
Voor deze server is verificatie vereist/identiteistcontrole: Ja
Gebruikersnaam: je e-mailadres
Wachtwoord: je wachtwoord

Stampert

Stampert op 13 september 2010 #

De oude instellingen werken bij mij anders nog prima (multikabel gebied)

Wel heb ik ondervonden dat ik zowel op me MB als op me iMac tegelijk mail kan ontvangen dit geld helaas niet voor het verzenden van mail om de 1 of andere reden. (ivm. spam misschien?) Als ik bv net op mijn MB een mail gestuurd heb en ik wil daarna via mijn iMac een mail sturen gaat dit niet en krijg ik de melding dat mijn email adres niet geaccepteerd word door de server.

Ook helpt het afsluiten van het mail programma dan niet en ben ik genoodzaakt om de MB opnieuw op te starten. Misschien zit hier je probleem?

Macosxachist

Macosxachist op 13 september 2010 #

Bij mij werkt het precies volgens de settings die Pieterr hierboven gaf.

Over dit topic

Gestart op 13 september 2010 door lekboulevard

Laatste reactie door Macosxachist

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen