One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Apple) » Invulveld in Safari

Invulveld in Safari

Macboekje

Macboekje 4 jaren geleden #

Als ik in Safari in een invulveld iets wil invullen dat ik eerder ook al eens invulde, geeft het programma een suggestie onder het invulveld. Ik kan dat bevestigen door op de suggestie te klikken. Is er ook een mogelijkheid om met één toets(combinatie) te bevestigen, dus zonder de muis? Ik heb het nog niet kunnen ontdekken.
Bij voorbaat dank!

Hailstorm

Hailstorm 4 jaren geleden #

Ik zit nu even niet achter een Mac, maar kan dat niet gewoon met spatie (of enter)?

Oppie

Oppie 4 jaren geleden #

Pijltje naar beneden totdat de juiste keus geselecteerd is en dan  [enter]  of mooier  [tab] want dan gaat ie gelijk naar het volgende invulveld.

(Is op een pc toch hetzelfde?!)

Yggdrasil

Yggdrasil 4 jaren geleden #

Als dit lijstje tevoorschijn komt en je wilt je muis niet gebruiken, kun je met je pijltjestoetsen bladeren doorheen et lijstje en enter drukken om te bevestigen, iets korters weet ik niet… :)

Macboekje

Macboekje 4 jaren geleden #

Dank voor jullie supersnelle antwoorden. Enter had ik geprobeerd en de tab ook, maar ik had er niet aan gedacht met de pijltjestoets de suggestie te selecteren. Met de tab werkt in mijn geval het beste, omdat het vaak om twee of meer invulvelden gaat.
Probleem opgelost, waarvoor dank.

Over dit topic

Gestart 4 jaren geleden door Macboekje

Laatste reactie door Macboekje

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen