One More Thing » Community » Forum » Mac Hardware » Desktop » Incompatibiliteit iMac (late 2009) en mini-displayport naar DVI-kabel.

Incompatibiliteit iMac (late 2009) en mini-displayport naar DVI-kabel.

hiddevk

hiddevk op 02 november 2011 #

Hallo,
ik wil aan mijn iMac (late 2009, 27 inch) een tweede beeldscherm hangen. Toevallig had ik nog een Mini-Displayport naar DVI-kabel liggen. Deze gebruikte ik voorheen op mijn Macbook (witte).

Nu wil ik het beeldscherm aansluiten op mijn iMac, maar de Mini-Displayport-aansluiting is hier véél kleiner dan op mijn Macbook, en de adapter past dus ook niet in mijn iMac. Ik wil best een nieuw adaptertje kopen, maar is deze wel geschikt? Is dit niet de zelfde als ik reeds heb?

Alvast hartelijk bedankt!

hiddevk

Ik kan helaas mijn post niet editen, dus daarom:

Is het toevallig helemaal geen Mini-Displayport die op mijn iMac zit, maar een mini DVI? Zou deze adapter dan geschikt zijn? http://store.apple.com/nl/product/M9321G/B

Bedankt.

Maverick9898

Maverick9898 op 02 november 2011 #

Weet je zeker dat je MacBook wel een MDP heeft? Want er is volgens mij gewoon één formaat MDP.

hiddevk

Hmm.. je hebt gelijk, het is een mini-DVI!

Dus ik heb juist een mini-DVI naar DVI adapter. Eigenlijk moet ik juist een MDP naar DVI adapter hebben (want dat is het blijkbaar niet). Zou dat kunnen?

Bedankt!

Maverick9898

Nee je hebt een Mini-DVI naar MDP adapter nodig;). Dat kan kloppen dan inderdaad!

hiddevk

Volgens mij is deze ideaal. Er staat letterlijk dat hij is om een iMac aan te sluiten op een DVI-beeldscherm.

Als ik mini-DVI naar MDP zou kopen, zal het niet werken ben ik bang. Want mijn beeldscherm heeft geen mini-DVI én geen MDP.

Groet.

Maverick9898

Huh, je wilt toch je MacBook op je iMac aansluiten? Je iMac heeft MDP. Dus dan heb je die zeker niet nodig.

hiddevk

Oh, het is volgens mij niet helemaal duidelijk. Ik wil een tweede beeldscherm aansluiten op mijn iMac, en dacht dit te kunnen met de mini-DVI > DVI adapter die ik nog had van mijn MacBook.

Maar ik zal het adaptertje bestellen! Ik vraag mij nog wel af wat het verschil is met deze (die alleen geschikt is voor de verschillende MacBooks staat er).

Heel erg bedankt!

Maverick9898

Oh okay op die manier! Maar dan heb je een MDP naar het desbetreffende display nodig (wat voor aansluiting die ook heeft).

hiddevk

Het beeldscherm heeft een DVI aansluiting, daarom leek deze adapter mij geschikt.

Maverick9898

Lijkt mij inderdaad een goede dan. Als het een mannelijke DVI kabel heeft, moet het lukken!

tarun

tarun op 03 november 2011 #

hiddevk op 02 november 2011

Ik kan helaas mijn post niet editen..

Off topic: het editten van een topic doe je zo:

1. Klink op het vierkantje rechtsonder van je avatar (symbool);
  2. Kies voor Bewerk.

Over dit topic

Gestart op 02 november 2011 door hiddevk

Laatste reactie door tarun

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen