One More Thing » Community » Forum » Mac Software » MobileMe & iCloud » iCloud @me.com adres in Windows Mail

iCloud @me.com adres in Windows Mail

Remco.

Remco. op 30 juni 2011 #

Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik krijg met geen mogelijkheid m’n @me.com (aangemaakt via iCloud) in Windows Mail op m’n laptop. Met de supportpagina van Apple kom ik ook niet verder, het aanpassen van de serverpoorten heeft geen zin, evenals SSL aan/uit zetten.

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.

Bonkie

Bonkie op 30 juni 2011 #

Ik denk dat je moet wachten tot iCloud officieel word gelanceerd. Het is nu slechts beschikbaar voor de mensen die ontwikkelaar zij voor iOS of OS X. En werkt dan ook alleen op iOS 5 en OS X Lion.

En je @me.com adres via iCloud kan je niet gebruiken zoals je dat bij MobileMe zou doen, dus ook via de support pagina’s van MobileMe kom je dat betreft niet ver

youp.c

youp.c op 30 juni 2011 #

bij mij werkte het met deze instellingen (weliswaar Apple Mail op Snow Leopard, maar het idee is hetzelfde):
imap: p03-imap.mail.me.com
smtp: smtp.mail.me.com

Remco.

Remco. op 30 juni 2011 #

Bedankt Youp, werkt perfect! :-)

Gastonw

Gastonw op 30 juni 2011 #

Iets zegt me dat jij geen developer bent… Vanaf de developer pagina op Apple.com moet je namelijk de iCloud plugin downloaden.

daanclasener

daanclasener op 01 juli 2011 #

@gastonw het kan toch ook zijn dat hij zijn i-device het laten registreren bij een developer, als tester ofso (weet niet meer hoe je dat noemt.)

en dat hij daarom iOS 5 heeft, en daar een email mee aangemaakt heeft.

karelschapie

karelschapie op 01 juli 2011 #

Gastonw op 30 juni 2011

Iets zegt me dat jij geen developer bent… Vanaf de developer pagina op Apple.com moet je namelijk de iCloud plugin downloaden.

Je hoeft mensen niet te veroordelen omdat hij of zij gewoon iOS 5 wat eerder wil hebben dan de rest. vind ik overigens geen rare gedachte, want ik heb dat zelf ook

deSpaanseRente

deSpaanseRente op 02 juli 2011 #

Dat staat stoer he.

Remco.

Remco. op 02 juli 2011 #

daanclasener op 01 juli 2011

@gastonw het kan toch ook zijn dat hij zijn i-device het laten registreren bij een developer, als tester ofso (weet niet meer hoe je dat noemt.)

en dat hij daarom iOS 5 heeft, en daar een email mee aangemaakt heeft.

Dat inderdaad. Lijkt me geen misdaad.

Over dit topic

Gestart op 30 juni 2011 door Remco.

Laatste reactie door Remco.

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen