One More Thing » Community » Forum » Pro » Audio & Video » IBC Amsterdam

IBC Amsterdam

lunapics

lunapics op 14 september 2005 #

Hallo,
Zijn er mensen naar het IBC (stekker- en draadjesfestival in Amsterdam) geweest en wat vonden jullie er van?
Ik vond het zelf erg leuk maar een beetje te groot.
Apple had leuke dingetjes over FCP enzo, ze waren heel attent en ik verzoop verder in de Win-dingen en de daarbij behorende marktkraampjes, mannen in pakken enzo..
Daarbij, ik heb het overwogen, heb ik geen 16-camera OB Van gekocht.
MAAR… ok!

Ronnie Oktober

Ronnie Oktober op 15 september 2005 #

Apple stand was best aardig, maar kennis was hier en daar ver te zoeken. Ik heb met twee medewerkers gesproken over nieuwe features in DVDSP en Xsan. Toen ik wat specifiekere vragen begon te stellen en vroeg naar nieuwe features konden ze mij al snel niet meer helpen. Zelfde probleem had ik vorig jaar ook in Parijs.

IBC verder was gaaf, ik heb geprobeerd zoveel mogelijk te zien maar het blijft te veel voor een dag.

Meneer Guggenheimer

Meneer Guggenheimer op 15 september 2005 #

IBC is echt bedoelt voor de “vak” mensen. De show was niet zo verrassend als vorig jaar. Op productie gebied (mijn wereld) is er niet veel veranderd met vorig jaar. HD HD en nog eens HD alleen is gelukkig de wouw factor er af en realiseren mensen dat HD niet voor automatisch geweldig staat. Verder nieuwe HD formaten die eigenlijk wel te verwachten waren zoals XDCAM HD. Verder is SD (standard definition) nu wel officieel dood bij de fabrikanten. Al wordt er maar bal weinig op HD geproduceerd op het moment. Maar ja dat de transitie fase waarin we zitten. Verder op software gebied veel van het zelfde met een andere hoes erom heen.

klavr

klavr 8 jaren geleden #

Weten jullie welk nummer Apple gebruikte in de showreel?

SeaTrue

SeaTrue op 23 september 2006 #

"klavr"

Weten jullie welk nummer Apple gebruikte in de showreel?

ik weet niet of het over dezelfde showreel gaat. Maar volgens mij is het ‘wonderfull night’ van fatboy slim

Over dit topic

Gestart op 14 september 2005 door lunapics

Laatste reactie door SeaTrue

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen