4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    iCreatedTech

Hoe activeer je Bluetooth keyboard in iOS 4 op iPod Touch 2G

Halle OMT’ers,
    Ik heb een vraag, zoals op de Apple website staat ondersteunt de iPod touch 2G niet alle functies van iOS 4 (multitasking, homescreen wallpaper, BT keyboard) maar ik heb gelezen op internet dat je de multitasking en homescreen wallpaper kunt activeren met wat .plist editing.
    Nou kon ik niks vinden hoe je he Bluetooth Keyboard kunt activeren op de ipod touch 2G.
    Weet misschien iemand hoe ik Bluetooth keyboard kan activeren op mijn iPod touch 2G?
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    Yggdrasil

Als hij van de tweede generatie is, moet dat gewoon lukken toch?

1. Schakel je toetsenbord in (indien gekoppeld aan de mac, loskoppelen)
    2. Ga op je iPod naar ‘Instellingen’ > Algemeen > Bluetooth > Schakel in > Zoek apparaat
    3. Klik op het toetsenbord en typ de code die verschijnt op je scherm, op het toetsenbord.

Bijdrager
    wjend

@Niiiiick, er staat toch dat het niet kan op de Apple-site! Ik heb het zelf ook al 3 keer geprobeerd en het werkt niet.

Bijdrager
    martinvanbuuren

Deze persoon is het wel gelukt: http://www.youtube.com/watch?v=nXoYV4HUtN0

Van iemand met een HTC telefoon (dacht ik) heb ik gehoord dat het bluetooth toetsenbord op alle bluetooth telefoons werkt, behalve op die van Apple zelf. Op de eerstgenoemde telefoon kregen we het dan ook met gemak aan de praat. Ik heb de combi met de iPhone echter nog nooit IRL werkend gezien.

~~~Mart
    EDIT: Ik las te snel en zie dat je het over de iPod Touch 2G hebt. Hiervoor weet ik het niet.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.