One More Thing » Community » Forum » Mac Hardware » Laptop » Goede prijs macbook pro 15 inch 2011

Goede prijs macbook pro 15 inch 2011

wensink

wensink op 11 november 2012 #

Hallo,

Ik heb een paar macbooks pro 15 inch (early 2011) gezien, maar wat is die nou eigenlijk nog waard?

Het is een macbook pro met de volgende specs:

8gb ram
256gb SSD
2.0 ghz quad-core i7

Ik zat te denken aan 1100 euro,wat denken jullie, is dit te veel of te weinig?

LighScan

LighScan op 11 november 2012 #

Die SSD verstevigt de waarde sterk, bovendien is die MBP nog een vrij recent krachtbeestje… Te laag imho, ik zou het bod niet aannemen in ieder geval.

wensink

Ik heb het toch maar geprobeerd en hij nam het aan!!!

MoNdO GeNeRaToR

MoNdO GeNeRaToR op 11 november 2012 #

Kijk hier eens.

Yggdrasil op 11 november 2012 #

Da’s inderdaad super weinig.

fenkikon

fenkikon op 11 november 2012 #

http://www.mac2sell.net/permalink/?id=efc3c7d23bb1eccb9aa0c36437aa761d Volgens mac2sell is die nog 1720 waard.
Hopelijk is er niets mis met je MBP, heb je hem wel uitgeprobeerd?
Je hebt in ieder geval echt weinig betaald, goede prijs (niet voor de verkoper).

wensink

Ik moet hem nog ophalen, ik ga hem uiteraard wel heel goed testen en bekijken!

fenkikon

fenkikon op 11 november 2012 #

En controleer het serienummer.

Haike

Haike op 11 november 2012 #

Ik heb dezelfde machine alleen dan met een 500GB HDD erin, die doet volgens mac2sell €1375,- die van jou heeft een SSD aan boord wat de prijs verhoogt dan lijkt me €1100,- wel heel goedkoop….

Of de verkoper heeft geen weet van de prijzen en doet maar wat, of hij moet er snel vanaf, of er is iets mee… Ik zou wel een contractje maken waarin verklaart wordt dat de machine in deugdelijke staat is, en dat er naar goed koopmanschap gehandeld wordt. Als er dan iets mis is kan je reclameren.

fenkikon

fenkikon op 12 november 2012 #

Die 8GB aan RAM geheugen verhoogt de prijs ook! Wat ik al schreef dan is die 1720 waard volgens Mac2sell. Misschien wel een iets te hoge schatting, maar die MBP is in ieder geval meer waard dan de prijs die jij ervoor betaald…

Controleer dus de serienummers e.d. goed op internet want je hebt kans dat deze gestolen is. Of het gaat om een ondeugdelijk product. Zoals Haike hierboven al beschrijft.
In dat geval is het wel lastig om de verkoper aansprakelijk te stellen, ook al heb je het op papier staan. Je recht hebben en krijgen zijn twee verschillende dingen. In de praktijk gaat het lang niet even makkelijk en moet je misschien in de weer met rechtsbijstand of een jurist om te krijgen waar je recht op hebt.

wensink

wensink op 12 november 2012 #

Ja, ik ben dit zeker ook van plan, maar de waarde is op al die 2011 macbooks niet heel hoog op marktplaats. Heel veel krijg je al rond de 1100/1200 euro, maar dan is dit door die ssd wel een uitzondering

fenkikon

fenkikon op 14 november 2012 #

Gefeliciteerd met je nieuwe Mac! Zag dat je hem hebt gekocht. Bevalt die tot nu toe?

wensink

wensink op 15 november 2012 #

Bevalt heel goed!! Hij werkt 100% en heeft geen krasjes, heb het serienummer gecheckt en is niet gestolen! Bedankt voor de felicitaties!

Haike

Haike op 16 november 2012 #

Dan is het een hele goede deal geweest.. :wink:

wensink

wensink op 16 november 2012 #

Ja, ben er ook heel blij mee!

Over dit topic

Gestart op 11 november 2012 door wensink

Laatste reactie door wensink

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in of registreer.

Inloggen