27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:
    Bijdrager
    Chantal C.

Gerucht: iPad vanaf 13 juni in NL verkrijgbaar

Blijft altijd koffiedik kijken… :yum:

Bron: http://twitter.com/evdz/status/12889447199

Bijdrager
    william89

Hoe meer van deze geruchten, hoe meer mensen er toch maar een in de USA bestellen… (waaronder ik..)

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Ik heb laatst nog bij die electronica winkel op Schiphol nagevraagt, daar zeiden ze ook juni.

Bijdrager
    i93Jeffrey

van mij mag het nog wel even duren, ik heb er zelf toch al één!

Bijdrager
    KarelWillem

Ik ga 10 juli weg. Dus graag nog even voor die tijd?
    Dan kan ik hem thuis nog lekker volpompen.

Bijdrager
    polansky

13 juni is een zondag….

Lijkt me hierbij dus gelijk een flink broodje aap van iemand die Twitter ook al gebruikt als digitale diaree…

Bijdrager
    RobinH

Erwin? Die zal heus wel even nadenken voordat hij iets twittert. Maargoed, neemt niet weg dat het op een zondag is…

Bijdrager
    ob1

Wel mooi op tijd voor vaderdag;-)

Bijdrager
    creativeman

Precies wanneer me oude abonnement afloopt.

Bijdrager
    Paul26

Ik heb laatst nog bij die electronica winkel op Schiphol nagevraagt, daar zeiden ze ook juni.

Die hebben toch echt geen inside information dus aan zo’n uitspraak moet je totaal geen waarde hechten.

Precies wanneer me oude abonnement afloopt.

Wat heeft een oud lopend abonnement te maken met de komst van de iPad? Verwar je hem niet met de iPhone 4G of iPhone HD of hoe die dan ook gaat heten?

Ik hoop dat hij binnenkort wordt aangekondigd en nog voor de zomer komt, dan wacht ik nog wel ff. Anders rij ik eind mei toch maar naar Duitsland voor een iPad

Bijdrager
    casperrrrrrr
    i93Jeffrey op 26 april 2010

Beunhaas.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ
    Paul26 op 26 april 2010

Die hebben toch echt geen inside information dus aan zo\’n uitspraak moet je totaal geen waarde hechten.

Ik denk toch ook niet dat het waar is? Maar het komt wel overeen met het gerucht.

Moderator
    Rivanov

Van mij hoeft hij in NL niet meer uit te komen..:wink:

Bijdrager
    Afroman
    casperrrrrrr op 26 april 2010

Beunhaas.

He-le-maal met casperrrrrr eens.

Bijdrager
    Yip

Wat een patsertjes die hier lopen te showen met: ”Ik heb d’r lekker toch al eeeen, nanaananna’!!!

Bijdrager
    RobinH

Haha, eigenlijk wel mee eens Yip… :sarcastic:

Bijdrager
    Xcode

En deze meneer beschikt natuurlijk over een glazen bol of geheime contacten bij Apple. Het lijkt haast wel of Apple zelf nog niet eens weet wanneer ze de iPad überhaupt in Nederland kunnen gaan weten, waarom zou hij dan een datum (een zondag!) kunnen noemen waarop de kans het grootst is dat de iPad officieel in Nederland verkrijgbaar is?

Bijdrager
    Xcode

– dubbelpost –

Bijdrager
    rudolph_13

Ze weten het ook nog op dit moment niet. Apple Benelux heeft de afgelopen 2 maanden al meerdere malen met Amerika om de tafel gezeten, maar er is niet heel veel uitgekomen.
    Men is sterk bezig met de iPad voor de iDays ( 3-5 juni ) wel in NL te krijgen, maar of het gaat lukken is de vraag. Wel zal de lancering van de 3g versie vandaag de boel kunnen versnellen…

Bijdrager
    Igor44

Beunhaas.

+1 true

Bijdrager
    Soulshaker
    Igor44 op 03 mei 2010

Beunhaas.

+1 true

Niet dat die iPad dinges me interesseert ,

Ma wa voor een sympatiek mannetje ben jij , jeffrey :thumbsdown:

Bijdrager
    Mogtje

Zulle we gewoon niet netjes afwachten? inplaats dat 50000 klanten steeds dezelfde vraag stellen, en wij net zoveel als hun weten… maar dan toch doorvragen….

Bijdrager
    juliantomoriati

Ik ben vooral benieuwd naar wat die nou gaat kosten in eurootjes. Ik zag laatst op schiphol een 16GB voor 799 euro…… zeker omdat die officieel nog niet verkrijgbaar is in Nederland, dat die daarom zo duur is?

Bijdrager
    Yaris

De prijzen in euro zijn toch al bekend? Zie bijvoorbeeld de Franse en Duitse Applesites.

Bijdrager
    koenvisser

Kan een slotje op neem ik aan…? Op de apple website staat al dat hij in Juli komt.

Bijdrager
    hansiedejong

@koenvisser. Dat is al anderhalve maand bekend, heb je onder een steen geleefd ofzo?

Bijdrager
    Dagaloni

Hij niet… Maar de mods wel;)

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.