6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Xentro

Gele vlekken randen van de ipad.

Als ik mijn iPad opstart dan krijg ik 2 gele vlekken te zien aan de hoeken. (ik zal er straks een foto van posten.) Weet er iemand of dit onder garantie valt, ik heb hem gekocht in de Applestore online en de periode van 14 dagen is met een dag verstreken. (het was me ook nog nooit opgevallen want ik had mijn iPad nog nooit volledig uitgezet want je ziet het enkel wanneer de achtergrond zwart is.)

Ik dacht ooit gelezen te hebben dat dit te maken had, met de achtergrond verlichting van het scherm?

Alvast bedankt !

foto:
    http://yfrog.com/3ddopewj

Bijdrager
    Thomash

zal vast wel weer een leuke combi tussen een hip ips scherm en iets anders zijn. Lijkt me eigenlijk niet echt garantie aangezien de gele vlekken bij normaal iPad gebruik echt niet de functie van het apparaat aantasten..

Bij een display als een iMac vind ik dat wel.

Bijdrager
    Xentro

De Applestore wilt het pakketje toch terug sturen onder de 14 dagen “niet goed geld terug mogelijkheid”

Maar het valt niet garantie …

btw. De gele waas is ook zichtbaar op een witscherm zoals een pages document…

Nu een back-up maken en terug sturen !

Bijdrager
    Appletosh

Ging die gele waas niet vanzelf weg na tijdje gebruik of was dat bij de iphone 4?:innocent:

Bijdrager
    xionix
    Appletosh op 12 augustus 2010

Ging die gele waas niet vanzelf weg na tijdje gebruik of was dat bij de iphone 4?:innocent:

Dat was idd de iphone4.
    Ik zou zeggen stuur hem zsm terug en vraag voor nieuwe of reparatie.
    Hoe langer je ermee blijft zitten hoe minder kans je krijgt dat apple het maakt, doel ik vooral op het feit als je buiten je garantie zit.

Bijdrager
    fokke.dekker

Ik heb/had die gele vlekken ook als ik hem opstart en bij zwarte schermen, maar bij mij verdwijnen ze langzaam. Aan het begin waren ze erger, dus ik denk dat ze vanzelf zullen verdwijnen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.