8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    renzow18

Geen bevoegdheden… [Beantwoord]

Hallo,
    Ik heb een probleempje. Als ik een opgeslagen terminal commando (huppeldepup.command) wil uitvoeren, staat er dit: Het bestand ‘huppeldepup.command’ kan niet worden uitgevoerd, omdat u onvoldoende toegangsbevoegdheden hebt. Dit is raar omdat dit account wel beheersrechten heeft en ouderlijk toezicht staat uit. Is hier een oplossing voor?

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Ik herken dit maar dan bij documenten. Het gebeurde nadat ik bestanden van een andere schijf had overgezet.
    Er bestaat een hele handige app om alle bevoegdheden in een keer weer goed te zetten. Ik weet alleen niet meer hoe die nou heet…
    Je kunt in ieder geval bij info kijken van het bestand en dan permissie geven om het bestand te openen/bewerken.

Bijdrager
    AppleStef

Er bestaat een hele handige app om alle bevoegdheden in een keer weer goed te zetten. Ik weet alleen niet meer hoe die nou heet…

Schijfhulpprogramma. (Programma’s > Hulpprogramma’s)

Bijdrager
    Haike

Schijfhulpprogramma. (Programma\’s > Hulpprogramma\’s)

?????? dit volg ik ff niet….

Bijdrager
    ArthurM.

hallo,
    ik heb hetzelfde probleem als Renzow maar ik snap de uitleg die AppleStef geeft niet

Bijdrager
    KarelWillem

Zo lastig is dat niet toch?

Dat programma heet Schijfhulpprogramma.
    En dat vind je in de map Hulpprogramma’s.

Is geen Chinees hoor wat daar staat.:lol:

Bijdrager
    ArthurM.

maar wat je moet je daar dan veranderen waardoor je wel bevoegdheden krijgt?

Bijdrager
    KarelWillem

Herstel schijfbevoegdheden?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.