One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPod » Foutmelding: “Het originele bestand is niet gevonden”

Foutmelding: “Het originele bestand is niet gevonden”

Gees

Gees op 26 september 2009 #

Het is nog steeds niet goed gekomen, wat te doen??…..

Gees

Gees op 26 september 2009 #

Nadat ik de update had gedaan, heb ik wel de plaatjes maar geen muziek?? Deze melding krijg ik;
“Het nummer ‘titel’ kan niet worden gebruikt, omdat het originele bestand niet is gevonden.Wilt u er naar zoeken” Uiteraard staat het wel in de muziekmap, maar hoe kan dit nu en hoe krijg ik dit weer in orde??……

Yaris

Yaris op 26 september 2009 #

Zie de twee oplossingen in Library not playing songs because the original file can’t be found.

Yaris

Yaris op 28 september 2009 #

Op jouw vraag vertaald:

Eerste oplossing:

They went into Edit, Preferences, Advanced, and checked “Keep itunes music folder organized” and “Copy files to itunes music folder when adding to library” and “use itunes as the default player for audio files”

In het Nederlands: ga in iTunes naar Voorkeuren > Geavanceerd en zet daar overal vinkjes.

Tweede oplossing:

I think it may have had a problem finding my library or something. So i would just make sure that your itunes is going to the right library. You can also choose a new library or the same one to make sure it’s going to the correct location by holding down the shift key before you click on the itunes icon and you have to hold it. A window will pop up that says to choose your library and you can do it that way.

In het Nederlands: start iTunes op met de ALT toets ingedrukt en kies de juiste bibliotheek.

Gees

Gees op 29 september 2009 #

Zeer bedankt, en ik heb deze dan ook opgevolgd ECHTER zonder resultaat. Sinds ik de laatste update van iTunes heb gedaan,  krijg ik nog steeds de melding “Wilt u er naar zoeken?)  als ik een titel aan klik.

Over dit topic

Gestart op 26 september 2009 door Gees

Laatste reactie door Gees

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen