One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPod » Foto's van PC naar iPhone

Foto's van PC naar iPhone

Sillycious

Sillycious op 04 juli 2010 #

Iedere keer als ik foto’s van de PC naar mijn iPhone 3GS wil plaatsen via iTunes en map, verwijderd hij de eerdere map als ik weer een andere map op iPhone wil zetten. Slepen werkt ook niet. Wie weet hoe ik mijn foto’s van PC naar iPhone kan zetten zoals ik wil zonder dat de eerdere foto’s verwijderd worden? Mocht deze vraag al eerder gesteld zijn: ik heb de “zoek’ functie gebruikt maar niets gevonden.

KarelWillem

KarelWillem op 04 juli 2010 #

Iedere keer als ik foto’s van de PC naar mijn iPhone 3GS wil plaatsen via iTunes en map, verwijderd hij de eerdere map als ik weer een andere map op iPhone wil zetten.

Na vier keer lezen snap ik nog niet wat je daar probeert te vertellen.

Sillycious

Ik wil foto’s van mijn pc op de iPhone zetten. Per foto van PC naar iTunes slepen werkt niet. Ik heb de optie:’Foto’s synchroniseren uit [map] Foto’s. 1 Map met foto’s van pc synchroniseren lukt. Maar wil ik vervolgens een tweede map foto’s synchroniseren, verwijdert iTunes map 1 weer. Foto’s één voor één via PC naar iPhone is al helemaal uitgesloten. Snap je het nu een beetje?

MacDive

MacDive op 04 juli 2010 #

Kun je niet gewoon “Voeg toe aan bibliotheek…” doen (bij “Archief” – Mac, zal wel “Bestand” heten op de PC) ?

Ostinato

Ostinato op 04 juli 2010 #

Je geeft in iTunes aan welke map je wilt synchroniseren. Zet in die map al je foto’s en mappen met foto’s. Nu synchroniseert iTunes voortaan altijd die map. Heb je nieuwe foto’s: zet ze in diezelfde map, synchroniseer, klaar.

Hier op OMT werken de meeste mensen met een Mac en iPhoto, daar werkt iTunes waarschijnlijk iets soepeler mee samen.

Sillycious

Je geeft in iTunes aan welke map je wilt synchroniseren. Zet in die map al je foto’s en mappen met foto’s. Nu synchroniseert iTunes voortaan altijd die map. Heb je nieuwe foto’s: zet ze in diezelfde map, synchroniseer, klaar.

Dit had ik ook al gedaan, maar het is zo omslachtig. Nou ja, zal wel een miscommunicatie zijn tussen Windows en Apple. Heb het maar gedaan zoals Ostinato aangaf, wat ik overigens al eerder had gedaan.
In ieder geval bedankt voor jullie reply’s.

Tigerman

Tigerman op 04 juli 2010 #

Je moet foto’s van je IPhone op de pc zette net zoals je dat met een gewone camera doet, niet via ITunes. Gewoon bij deze computer

Tigerman

Tigerman op 04 juli 2010 #

How, sorry. Fout gelezen xD

Ostinato

Ostinato op 04 juli 2010 #

iPhone is behoorlijk gesloten, in feite heb je voor alles iTunes nodig. Maar, er zijn wel tooltjes op de markt. Ik zou alleen niet weten of ze goed werken. Hier is er een:

http://help.com/post/393426-how-to-transfer-and-copy-photos-fro

Google op “photos from pc to iphone” en je krijgt ook behoorlijk wat hits.

Over dit topic

Gestart op 04 juli 2010 door Sillycious

Laatste reactie door Ostinato

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen